eens wat anders dan trance?

Stefan

budget freak
Lid sinds
20 februari 2002
Berichten
721
Locatie
Woudenberg, Nederland
als je houd van releases van bijvoorbeeld warp en rephlex, of bijvoorbeeld het nederlandse clone label, check dan eens www.wanrecords.net :)

het is mijn labeltje. er is net een nieuwe release van de ukrainse artiest sidhartha ... erg goeie glitch-ambient-idm-braindance-techno ofzo ... geef het beestje een naam ;-)

een preview is beschikbaar op de website in de vorm van een flash animatie, die overigens ook gemaakt is door sidhartha.
 
Op zich prima!

Op zich prima!

Om ook andere muziek dan Trance hier te beluisteren. Maar waarom maakt je het ons zo moeilijk! Zet gewoon hier of ergens anders een mp3 klaar. Ik heb redelijk moeten zoeken naar je Sidhartha! Op zich klinkt het niet verkeerd hoewel er een vervelende ´tik´ of ´clip´ in de track.

Maar ik vraag me af of je wel veel reacties hier zult krijgen.

Eric
 
ik moet eerst ff iets meer webruimte hebben voordat ik een mp3-tje online kan zetten. zal binnenkort eens kijken :)
 
Je kunt altijd iets uploaden naar de dsf/db.

Maar wel eerst ff om een wachtwoord en user login vragen. (die van jezelf doet t er namelijk niet op) :)
 
hmm... ik kijk wel even... ik heb geloof ik nog wel wat ruimte op een andere site van me ... :)
 
Back
Top