Ik maak ook nog normale muziek hoor

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hallo,

Voordat men vergeet dat ik af en toe ook nog iets serieus maak. ;)
Even iets tussendoor wat ik al een poosje op de planken heb liggen. Beetje electro/ambient laid back muziekje. Misschien wel eens interessant voor de mensen die het roeien even zat zijn.

http://mmbase.dyndns.org/peaks

En kijk dan even naar 'Bubble'

En graag aan/opmerkingen maken hoor. Ben het wel gewend om afgebrand te worden inmiddels maar hopelijk is deze zo goed dattie alleen maar geprezen word. :confused:

Er staat nog meer spul op. Dingen die ik aan't verzamelen ben en als ik een genoeg heb voor een CD haal ik ze er weer af en begin van voren af aan. ;)
Heb trouwens nog meer, maar da's voor later. :)
 
HEERLIJK......

HEERLIJK......

Ik vind het heerlijk om zo nu en dan uptempo te wisselen met heerlijke downtempo. Zeker als je de warmte van de geluiden bijna kan voelen. Heerlijke chill out / lounge. Ik werd ontzettend relaxed bij het beluisteren van dit nummer.

Echt ik heb genoten!
 
Buble ,

dit is meer dan "gewone" muziek! Echt waar, ik houd wel van zulke nummers. Heeft wel een beetje wat weg van Orbital of het werk van Speedy J (uit zijn G-spot tijd), en dat vind ik alleen maar positief.

De enige verbetering die je misschien nog zou kunnen doen is meer van die onregelmatigheden erin stoppen, dat hoge geluidje bij 2:27 is echt gaaf! HEt kan nog wel iets extremer denk ik!

Bij 2:00 als die extra "drums"erbij komen, zou je alle andere geluiden tijdelijk weg kunnen laten, zodat het echt een break in het nummer wordt (een maat of 8 is genoeg). Daarna komen dan die zweverige sound weer terug.

Ach, kijk maar. Ik heb nu al genoten! Prima
 
Back
Top