Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.081
Locatie
Den Haag
Op Orion Records zijn drie nieuwe cd's uitgekomen t.w.:

-SoundPool van Phochos
-Am Langsee van Akku Und Abbel
-Legacy van Phochos

Phochos
 
Na lange tijd van vertraging is op Orion Records de cd "Twin Worlds" uitgekomen. Momenteel ben ik bezig met een nieuw project genaamd "Moloch", waarvan ik hoop dat deze eind november klaar zal zijn.

Phochos
 
Het begint een beetje cliché te worden dit antwoord maar:

We wachten weer met z'n allen in spanning af:D
 
En de cd "Moloch" van Phochos heb ik gisterenavond ook kunnen afmixen en is aan het beginn van de week verkrijgbaar via Orion Records.

Phochos
 
1722_moloch.gif
 
Dit is het hoesje van de cd.
 

Attachments

  • MOLOCH01.jpg
    MOLOCH01.jpg
    124,9 KB · Bekeken: 75
Ik ga nu werken aan twee nieuwe projecten, titels zijn "Work Station" en "Micro Station". De eerste wordt gemaakt met alleen maar de Yamaha PSS790 en de tweede met alleen maar de Korg MicroStation. Beiden zijn dus Work Stations waarop alles zit wat ik hiervoor nodig heb.

Phochos
 
Op Orion Records kunnen jullie nu ook reacties plaatsen via de blog onderaan de pagina. En ben bezig om de website te re-organiseren, de mp3's zijn nu ook apart (zeker nog niet alles, bij lange na niet). Dit omdat ik geen cd's meer ga branden. De mp3's zijn gratis voor jullie, ga geen geld rekenen. Maar plaats niet meteen alles, beetje bij beetje komen de nummers erbij.

Phochos
 
Ik wil nog wel mp3's per cd gaan verkopen. Zodoende komen er dan meerdere albums op een cd te staan. Weet nog even geen prijs voor deze schijfjes, maar dat horen jullie dan nog.

Phochos
 
*zucht* :erm: gewoon inzippen en hosten op je site en klaar...
we hebben het er laatst nog over gehad toen je problemen had met branden etc.

En hoe gaat dat dan precies het inzippen en hopla, klaar ermee.

Phochos
 
je kent WinZip toch wel? :?

winzip1.gif


hoe gaat dat dan precies het inzippen
meen je dat nou echt joh?

- folder vullen met MP3's
- met rechtermuisknop op de folder klikken
- dan naar ZIP en daarnaast ADD TO FOLDER NAME.ZIP doen...

FOLDER NAME is dan jouw'n album title nutuulk...
 
In plaats van WinZip kan je net zo goed 7zip gebruiken. Is in tegenstelling tot WinZip gratis.

www.7-zip.org

Hoi,

Bedankt voor de geste. Ik heb 7-Zip inmiddels geïnstalleerd.

Op Orion Records zijn nu bijna alle albums van Phochos, MIndsearch's Revenge, Haags Timmerbedrijf, The Percussion Club en Akku Und Abbel verkrijgbaar. Alleen de bedie S.E.T.I.-projecten nog niet, die geven iedere keer een foutmelding aan wanner ik ze probeer te zippen.

Phochos
 
Tsjonge, wat een productiviteit! Ik ben onder de indruk!
 
Tsjonge, wat een productiviteit! Ik ben onder de indruk!

HOi Akikaze,

Ik ben natuurlijk al een behoorlijk lange tijd bezig. Zo is Polymorfic bijv. uit 1995, helaas ben ik veel opnamens kwijtgeraakt van voor die tijd. Ben begonnen in 1984 met maken van tapes en ben in 2000 overgestapt naar cd's. Zal nog de jaartallen bij de albums op de website plaatsen.

Phochos
 
maar eeh, waar kan ik dit checken ? Want er zijn zoveel "Orion Records" records met google search :)

Vriendelijke Groet,
Je Moeder
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top