Inmiddels alweer 2 single's ....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat me direct weer aan vader Abraham doet denken, met voor mij de quote van de eeuw over zn smurfenlied. Dat ie dat lalalalalalalalala toch nog ergens had liggen. De held.
 
Ik had eigenlijk wel even willen luisteren, maar als ik op je website op 'downloads' klik, dan krijg ik een 404-error. Enfin, mensen die zeggen dat Nederlandstalige liedjes te vaak over liefde gaan, moeten eens wat vaker Engels, Duitse en Franse liedjes analyseren. Ze komen dan vanzelf tot de conclusie dat de liefde een grote bron van inspiratie is voor veel artiesten. Veel daarvan hebben ook geen hoog poëtisch niveau. In het Nederlands valt het ons - als Nederlanders - alleen sneller op dan bij die anderstalige nummers.
 
Ik vind het goed klinken mijn complimenten!
Over smaak valt te twisten. Ik maak enorm veel Nederlandstalige muziek en moet zeggen dat die muziekstijl enorm muzikaal is.

Het lijk misschien allemaal standaard yamaha achtig, maar wat je ermee doet daar gaat het om. Als er geen kennis van muziek is dan kun je met zoon yamaha ook geen levenslied produceren. Daarom dus mijn respect!

Voor iedere muzikant trouwens ;) ongeacht de muziekstijl!

Mijn complimenten krijg je! Ga zo door!
 
Hahah grappig die mix :P kan der wel om laggen:P. Teken dat jullie het toch wel mooi vinden d8 ik zo.

Van mijn part mag hier ook een slot op. Heeft niet echt zin om hier nog een meterslange discussie van te maken d8 ik zo:D:D

Groetjes,

Arjan


SLotje.??:okdan::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top