eerste release nieuw label D-Force Records!

BrutalForce

Ingeburgerd
Lid sinds
4 oktober 2008
Berichten
97
Hi allemaal,

de eerste release op een nieuw label D-Force Records is een feit! *D
Het label zal dancetracks uitbrengen in de stijl electro/techno/electrotech.
Er zal ook een D-Force black label verschijnen met dezelfde stijlen, maar dan iets harder en meer underground.

De eerste release is van D-Force en bevat 4 tracks:
- Automatic
- Cool
- Flow (original)
- Flow (remix)

De tracks zijn te beluisteren en te downloaden op de betere internetshops.
www.djshop.de, www.djdownload.com, www.trackitdown.net, www.vinyl-distribution.nl etc. etc.



Mocht je meer info willen stuur een berichtje!

grtz,
Danny
 

Attachments

  • LogoColorTextBelow.jpg
    LogoColorTextBelow.jpg
    64 KB · Bekeken: 87
  • LogoBlackAndWhiteTextBelow.jpg
    LogoBlackAndWhiteTextBelow.jpg
    64 KB · Bekeken: 73
Gefeliciteerd! Eigen beheer lijkt me?
Wel grappig, ik ken je nog wel van al die gabber-cd's en happy hardcore cd's die ik heb.

Goede tracks altijd!

Automatic is echt relaxt. Is dat een melodietje van een oude track, of lijkt dat maar zo? Goede track nogmaals!
Ik merk dat je veel hardcore (trucs gebruikt/hebt gemaakt): bijv de gestretchte vocal.

Hetzelfde geldt voor cool wat mij betreft. Maar Automatic vind ik beter.

Met Flow heb ik niet zoveel.

Verder veel suc6 met je label, gaat wel goed komen. Ik ken je reputatie :) vanaf 1995.
 
Thanks virkaz! inderdaad eigen beheer...de melodie van automatic is niet van een oude track (tenminste niet bewust)!

Klopt, inderdaad...al vanaf '95 bezig met het uitbrengen van platen...wat vliegt de tijd, haha! :)
Laatste hardcore plaat van mijzelf is 'Digital Underground' uitgebracht op Scarface Records (2004), ken je die ook?
Verder altijd wel bezig geweest met muziek.
Er wordt heel verschillend gereageerd op de eerste release van D-Force Records, de 1 vind juist Flow weer leuk en de andere niks...de ander Cool wel goed maar Automatic weer minder.
In ieder geval hoop ik dat het label ook talentvolle producers aantrekt die tracks willen uitbrengen!
Mochten er nog talenten zijn, laat wat van je horen!

gr,
Danny

Gefeliciteerd! Eigen beheer lijkt me?
Wel grappig, ik ken je nog wel van al die gabber-cd's en happy hardcore cd's die ik heb.

Goede tracks altijd!

Automatic is echt relaxt. Is dat een melodietje van een oude track, of lijkt dat maar zo? Goede track nogmaals!
Ik merk dat je veel hardcore (trucs gebruikt/hebt gemaakt): bijv de gestretchte vocal.

Hetzelfde geldt voor cool wat mij betreft. Maar Automatic vind ik beter.

Met Flow heb ik niet zoveel.

Verder veel suc6 met je label, gaat wel goed komen. Ik ken je reputatie :) vanaf 1995.
 
Gefeliciteerd! Eigen beheer lijkt me?
Wel grappig, ik ken je nog wel van al die gabber-cd's en happy hardcore cd's die ik heb.

Goede tracks altijd!

Automatic is echt relaxt. Is dat een melodietje van een oude track, of lijkt dat maar zo?

Idd een jaren 80 nummer. Kan ff niet plaatsen welke. Wel een bekende.
De rest komt ook bekend voor.
Bewust of niet bewust. Oppassen.
 
Idd een jaren 80 nummer. Kan ff niet plaatsen welke. Wel een bekende.
De rest komt ook bekend voor.
Bewust of niet bewust. Oppassen.

Sorrrrry, melodietje is wel van een bekend nummer...vrijdagmiddag ben er ff niet meer bij! :biertje:
Melodie is van David Bowie - Ashes to Ashes.
 
Thanks virkaz! inderdaad eigen beheer...de melodie van automatic is niet van een oude track (tenminste niet bewust)!

Klopt, inderdaad...al vanaf '95 bezig met het uitbrengen van platen...wat vliegt de tijd, haha! :)
Laatste hardcore plaat van mijzelf is 'Digital Underground' uitgebracht op Scarface Records (2004), ken je die ook?
Verder altijd wel bezig geweest met muziek.
Er wordt heel verschillend gereageerd op de eerste release van D-Force Records, de 1 vind juist Flow weer leuk en de andere niks...de ander Cool wel goed maar Automatic weer minder.
In ieder geval hoop ik dat het label ook talentvolle producers aantrekt die tracks willen uitbrengen!
Mochten er nog talenten zijn, laat wat van je horen!

gr,
Danny

Digital Underground ken ik nog niet geloof ik. Dat is een vrij late release 2004. voor de Gabber van toen dan zeg maar. De nieuwe gabber heb ik niet zo veel mee persoonlijk. Sommige dingen zijn wel nog steeds vet: Nosferatu ofwel, dingen van Enzyme Records.

Enfin, ik was voornamelijk van de breaks in de hardcore en veel freaken ;)
 
Sorrrrry, melodietje is wel van een bekend nummer...vrijdagmiddag ben er ff niet meer bij! :biertje:
Melodie is van David Bowie - Ashes to Ashes.

dus toch :)

Ytze en ik waren niet de enige die het hoorden vrees ik. Ik hoop dat je er geen gelazer mee krijgt. Enfin, goede track!
 
dus toch :)

Ytze en ik waren niet de enige die het hoorden vrees ik. Ik hoop dat je er geen gelazer mee krijgt. Enfin, goede track!


Nee, hoor...komt geen gelazer van! David B(l)owie en zijn advocatenaanhang zullen niet wakker liggen van deze release.
Kleine update de tracks Cool en Flow staan inmiddels op nummer 5 en 6 van de top 100 electrochart op www.dancemusichub.com!
 
Back
Top