hoe doet ie dat nou?

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.002
Locatie
Rotterdam
1)... je zorgt dat je bij elke track die je maakt een CD brandt en die stuurt.. niet naar 1 organisatie maar een lijst van 10 standaard clubs en labels..! ..

bij mij heeft Jeffrey de Gans aka Da Goose geholpen.. hij heeft al een aantal releases op Shockers staan en heeft mij geintroduceerd bij hen.. dat scheelt dus enorm.. super tof van hem.. en mijn geluk dat ik zulke toffe mensen ken..

maar mijn advies blijft.. zorg dat je een lijst hebt van een 10 tal labels en stuur ze elke maand een CD..

2) ik combineer mijn djen en muziek maken vrij makkelijk met mijn management functie aangezien ik nog niet zoveel draai (waarom weet ik ook niet).. alleen voor muziek maken kom ik eigenlijk wel tijd te kort.. maar ja ik moet ook eten he ;-)
 
Een wijs man ...

Een wijs man ...

Een wijs man zei ooit tegen zijn dame:

"Don't make me choose between you and my 303... "

:p
 
Ook echt gebeurt........

Ik had een vriendin. Ik zat te twijfelen over een baan in Engeland. Zeg ik in bed tegen haar: "Nee, ik denk toch niet dat ik naar Engeland ga. Ik kan mijn muziekspullen niet missen en ze meeslepen kost een hoop geld....."
Pets...... Een knal tegen mijn hoofd.... :confused:

Ik had het echt niet door.....

Nu is het mijn ex.... *D

Geen hand vol maar een land vol!
 
hahaha

hahaha

Ik denk dat als ik dat zeg niet eens meer wakker word vanwege dat mes in mijn rib. :W
 
Ach ja

Ach ja

Vrouwen en gevoel voor muziek ;)

hee komt die Da Goose ook hierzo????
Dat lijkt mij iemand die nog wel een paar leuke tipjes kan geven!
 
Vrouwen...

Vrouwen...

Ik had gisteren een dame op bezoek... en die kreeg zowat een beroerte toen ze mijn huiskamer zag.. hehe..

"Heb jij geen meubels ?" :p
 
Alleeee

Alleeee

De slaapkamer .. da's nou juist de enige plek waar ik 'r niet wilde hebben.. hehe.. maar da's een ander verhaal.

Voor de duidelijkheid.. mijn huiskamer staat knatsvol met analoge bakjes, drumcomputers en ander spul... en daar schrok de dame in kwestie nogal van. :p
 
Hahahha

Hahahha

Of had je misschien een analoge melkboer liggen die een beetje groot uitviel.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top