Tex Taiwan

Ik vind het wel toffe muziek die jullie maken. Creatief gezien klinkt het wel lekker. Lekker zaag zaag en bliep bliep.
Naar mijn smaak is de muziek wel een beetje snel :yamaha: waardoor hij een beetje opgejaagd gaat klinken (time machine dan weer niet die is goed zo) maarja, dat is persoonlijk natuurlijk.
Wat me wel opvalt - correct me if i am wrong - is dat jullie muziek gebaseerd is op sequencer patronen die herhalen en geplakt zijn. En dat me dat opvalt vind ik een minpunt aan jullie muziek.
Ik denk dat het zo opvalt doordat je droge geluiden gebruikt zonder veel varierende effecten. Laat je effecten varieren, bijvoorbeeld door een LFO, en je laat dit niet synchroon met het sequence patroon lopen dan zorgt dit voor variatie (Er zijn ook momenten waar je dat doet bv in night rond 1:30).
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan het zelf inspelen van droge synth geluiden. Een computer/sequencer is tot op tienden van milliseconden of zelfs nog nauwkeuriger. Als je zelf speelt wil je er toch nog wel milliseconden naast zitten, zelfs als je strak speelt. En je zit er random naast. En voor het oor is dat net een nuance die je muziek laat leven in plaats van het "computer"-muziek te laten zijn.

Dussss...........:mega:
 
Back
Top