Vladislav Delay in het Bimhuis

Audio Culture

Nieuwkomer
Lid sinds
24 oktober 2006
Berichten
17
Locatie
Amsterdam
1160732044.jpg

Voorverkoop ook via Concerto (Utrechtsestraat 52-60, 0206235228 ) en Rushhour (Spuistraat 98, 020-4274505).

Drummer en elektronicus Vladislav Delay is een grote naam in de wereld van de hedendaagse elektronische muziek. Hij trad onder meer op in Tate Modern, Centre Pompidou en op het Sonar Festival. Delay werd in 1976 in het Finse Oulu geboren als Sasu Ripatti. Toen hij voor zichzelf in Finland geen heil meer zag als drummer, dook hij in de digitale apparatuur. Inmiddels woont Ripatti in Berlijn. Al tien jaar maakt hij als solo-artiest elektronische muziek geïnspireerd door jazz en dub (hij woonde ooit zes maanden in Jamaica).

www.bimhuis.nl
www.vladislavdelay.com
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben er gisteren geweest. Was heel mooi. De locatie was heel goed in combinatie met de muziek, de lichtjes van de stad waren prachtig in combinatie met de soundscapes.
Vanavond. speelt hij geloof ik nog in Rotterdam, echt een aanrader.
 
Origineel geplaatst door MCBasje303
Ik ben er gisteren geweest. Was heel mooi. De locatie was heel goed in combinatie met de muziek, de lichtjes van de stad waren prachtig in combinatie met de soundscapes.
Vanavond. speelt hij geloof ik nog in Rotterdam, echt een aanrader.

Was heel bijzonder inderdaad. Vanavond speelt hij samen met Raz Mesinai in Lantaren/Venster, vanaf 21 uur.

www.lantaren-venster.nl
 
Ik ben er vanavond in Rotterdam iig bij.
Niet alleen Vladislav Delay maar tevens Raz Mesinai aka Badawi!

Hoorde al van mijn broertje dat het gisteren in het Bimhuis legendarisch is geweest, vanavond wil ik daar dus gewoon bij zijn.

Cheers
 
Origineel geplaatst door datcho
Ik ben er vanavond in Rotterdam iig bij.
Niet alleen Vladislav Delay maar tevens Raz Mesinai aka Badawi!

Hoorde al van mijn broertje dat het gisteren in het Bimhuis legendarisch is geweest, vanavond wil ik daar dus gewoon bij zijn.

Cheers

Vladislav Delay in het BIMhuis... kan het mooier? En nu maar hopen dat we dit vaker mogen meemaken.

Vanavond wordt het weer bijzonder. Delay is en blijft Delay, en Raz Mesinai gaat aan de slag met 3x Concorde pauken,
1x Adams concert bassdrum, 1x Deagan symphonic chimes, 4x concert toms DW, grand piano, draaitafels en een fles water. Indrukwekkend.
 
Origineel geplaatst door datcho
Ik ben er vanavond in Rotterdam iig bij.
Niet alleen Vladislav Delay maar tevens Raz Mesinai aka Badawi!

Hoorde al van mijn broertje dat het gisteren in het Bimhuis legendarisch is geweest, vanavond wil ik daar dus gewoon bij zijn.

Cheers

nou..nou. wat is het toch legendarisch geweest zeg
 
nou..nou. wat is het toch legendarisch geweest zeg

Hey Usta, als je zo mans bent om iets af te zeiken moet je ook een echte vent zijn en vertellen wat je er wel en niet aan beviel?
 
Back
Top