EMERGE festival

prayer

oRgANiC DreAmS
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
177
Locatie
Geldrop
ik moet in september voor het eerst optreden.. heb er behoorlijke zenuwen van.. is mijn eerste optreden.. het is de bedoeling dat ik een ambient soundscape neerzet die ongeveer een uur moet duren.. dat om een bepaalde sfeer te creeren in de ruimte..
 
Ik ben benieuwd. Wat voor setup heb je?
 
Niet zoveel eigenlijk... mijn setup is: AN1x synth, DR-202 drumcomputer, Reason 2.0, Buzz, Cubase SX, daar moet ik het mee doen.. maar dat gaat wel lukken.. hoop ik.. :peukie:
 
Kun je iets meer vertellen over de plaats en datum?
 
een uur!!, das best wel lang.
Wat betreft die zenuwen. Op het moment dat je moet gaan beginnen/wordt aangekondigd voel je ineens zo'n a-relax gevoel in je maag. Maar als de boel eenmaal loop't verdwijnt dat weer. Zo was het bij mij in iedergeval.
 
beste prayer

beste prayer

als je een live optreden hebt of gaat doen moet je eigenlijk maar aan 1 ding denken en dat is dat je gewoon je ding moet doen.

je staat daar voor jou ding als je dat in je hoofd houd dan zul je zien dat het best wel mee valt, bij mij heeft het altijd wel geholpen.

hopelijk je hiermee geholpen te hebben*D
 
Origineel geplaatst door sander
een uur!!, das best wel lang.
...


??!!??! een uur!!, da's best wel kort. als ik lekker op dreef ben en we staan met z'n 2en knoppen te draaien is een uur of 3 tot 4 makkelijk te halen...en afentoe een nachtje nonstop stampen (met koptelefoon dan) zit er ook nog wel eens in..

Origineel geplaatst door robert heuk
als je een live optreden hebt of gaat doen moet je eigenlijk maar aan 1 ding denken en dat is dat je gewoon je ding moet doen.

...

psies! nergens op letten en gewoon je ding doen. bij mij is het zelfs zo dat als ik rekening met verwachtingen van publiek of wie dan ook ga houden dat 't gegarandeerd slecht gaat. en als ik lekker een beetje aangeschoten ben en met een dikken blunt in m'n bakkes een beetje aan sta te kloten gaat het altijd wel okee...
:peukie: :biertje: :okdan:

maar wat, waar en wanneer is dat festival dan?
 
Ik denk dat het allemaal wel te doen is software matig, aangezien ik een beperkte gear heb, zorg ik natuurlijk wel om samples klaar te hebben, het enigste software programma wat ik tijdens mijn optreden gebruik is alleen maar Cubase SX ik zorg dat ik de basis hier in heb staan. Vervolgens synth en drumcomputer aansturen en hierop gaan improviseren.
 
Dat had ik ook nog niet door. Bedankt!
 
Back
Top