[SONIC PLANET]: Electronic Music & Art Festival

equate

Ouwe rot
Lid sinds
12 januari 2002
Berichten
959
Locatie
Venlo
Dag DSF-ers !

Zaterdag 14 september en zondag 15 september organiseert
het team van Sonic Planet samen met Midnight System een Electronic Music & Art festival in Perron 55, Venlo
[www.perron55.nl]. We willen hier in de media veel ruchtbaarheid aan gaan geven, aangezien dit een uniek gebeuren is in de regio: een echt underground Electronic Music & Art festival met Live Acts, DJ's, VJ's en kunstenaars.
We willen hiermee o.a. een statement maken dat de "underground" scene in Nederland alive & kickin' is, veel aankomend talent heeft en misschien wel interessanter en cultureler is dan al die mega parties e.d. !!

We zoeken voor dit 2 daagse festival nog enkele acts (live, DJ, VJ, performance e.d.)...
Wil je hier aan meewerken, stuur dan (voor 8 juli) een demo-tje + kleine beschrijving van wie je bent en wat je doet naar onderstaand adres. Helaas werken we met een beperkt budget, dit wil zeggen dat reis-kosten uiteraard vergoed worden en voor eten -en drank wordt gezorgd. We zijn echter niet in staat om gages te betalen.... Maar in ruil daarvoor heb je wel de kans om je te presenteren aan gelijkgestemden, je wordt in een programmaboekje opgenomen en het is een mooie gelegenheid om te "netwerken" !

demo's kun je tot 8 juli sturen naar:

Perron 55
Kaldenkerkerweg 55
5913 AC Venlo
T.a.v. Tim Gaal
Betreft: Sonic Planet EM&A festival

laat maar komen jongens !

greetz,

Tim aka Equate
 
Laatst gewijzigd:
Re: [SONIC PLANET]: Electronic Music & Art Festival

We willen hier in de media veel ruchtbaarheid aan gaan geven...

-knip-

een echt underground Electronic Music & Art festival met Live Acts, DJ's, VJ's en kunstenaars.

Echt een goed initiatief, alleen gaat dit wel samen? ;)
 
Re: Re: [SONIC PLANET]: Electronic Music & Art Festival

Re: Re: [SONIC PLANET]: Electronic Music & Art Festival

Origineel geplaatst door krz


Echt een goed initiatief, alleen gaat dit wel samen? ;)

Dat is een kwestie van de juiste kanalen kennen, en weten te benutten. En je kunt zelf ook al heel veel bereiken, zonder dat je daar 1 journalist voor nodig hebt... Een voorbeeld: in augustus zijn in Venlo de Parkfeesten (erg goed bezocht en redelijk groot cultureel festival). Als je daar dan reclame gaat maken, trek je vanzelf al genoeg aandacht...

dus media = de media die voor ons van toepassing is

equate
 
Laatst gewijzigd:
Nee, ik bedoel eigenlijk...

reclame maken voor een underground feestje.. maar laat maar, ben flauw vandaag. ;)
 
De DSF is toch zwaar underground of niet dan?

Stelletje randdebielen die een beetje over synths en al die andere muziekmeuk lopen te nerden. :)
 
nou ik ben in ieder geval van de partij !
 
experimenteel / idm-achtige dingen ook welkom? zo ja, dan zal ik eens kijken of ik een demootje kan doen ...
 
Origineel geplaatst door Stefan
experimenteel / idm-achtige dingen ook welkom? zo ja, dan zal ik eens kijken of ik een demootje kan doen ...

natuurlijk !!
We streven erna om veel diversiteit in het programma te hebben !

equate
 
US Garage en deephouse zal wel niet onder electronic music vallen?

O.
 
Origineel geplaatst door olafmol
US Garage en deephouse zal wel niet onder electronic music vallen?
O.

maar jawel Olaf !
Ik heb trouwens gisteren nog genoten van die laatste track van je ! Lekker zomers 8)

equate
 
Origineel geplaatst door equate


natuurlijk !!
We streven erna om veel diversiteit in het programma te hebben !

equate

right. oh had ik maar een goeie geluidskaart zodat ik een demo in elkaar kon zetten :(

huidige geluidskaart voegt zo'n verschrikkelijke ruis toe aan de input dat het niet leuk meer is. accepteren jullie ook demo's op MD?
 
Origineel geplaatst door Stefan


right. oh had ik maar een goeie geluidskaart zodat ik een demo in elkaar kon zetten :(

huidige geluidskaart voegt zo'n verschrikkelijke ruis toe aan de input dat het niet leuk meer is. accepteren jullie ook demo's op MD?

MD, CD of plain old cassette...

kom jongens, sturen die hap !

equate
 
Ik ben al aan het rondmailen voor jullie.. ;)
 
check je PB's!

Olaf
 
ok dan, ik ga binnenkort ff een opname voor jullie maken :)
 
Back
Top