[SONIC PLANET] TONY BLACK live on stage !

equate

Ouwe rot
Lid sinds
12 januari 2002
Berichten
959
Locatie
Venlo
Hi there party people !

SONIC PLANET presents: ELECTRO & ACID NIGHT

Op deze laatste Sonic Planet van het seizoen hebben we een aantal waardige afsluiters !
Behalve resident DJ's Equate & Funky Jo hebben we ook DJ's Zyzo en Fre2k van het Z-Bomb soundsystem te gast. Tevens zal er een live performance worden gegeven door niemand minder dan Tony Black. Dit duo zette vorige zomer Sonic Planet al op z'n kop met een spetterende acid set! Uiteraard zal het visuele gedeelte ook dit keer weer worden verzorgd door onze vaste VJ KMKZVJ.

Voor de "different dimension in dance" moet je Zaterdag 8 juni dus in Perron 55 zijn !!


[Live on Stage]: TONY BLACK - www.tonyblack.org

Tony Black = Acid. Sterker nog, Acid die staat als een huis! Acid is onstaan omstreeks 1987 in Chicago en is gebaseerd op het gebruik van de, inmiddels legendarisch geworden, Roland TB-303 bass-synthesizer. De plaat "Acid Trax" van Phuture kan gezien worden als de blauwdruk voor deze muziekstroming. Tony Black, die maar liefst twee TB-303's in hun instrumentarium hebben, verweven hypnotiserende acid melodie lijnen met hedendaagse Techno en Electro. Hun live-sets worden gekenmerkt door een grote interactie met het publiek, zoals we dat ook van grootheden als de Acid Junkies kennen. Het wachten is nu nog op hun eerste release. En die zal er zeker komen, want stilstaan op hun muziek is haast onmogelijk...


[Guest DJ's]: Zyzo en Fre2k of Z-Bomb Soundsystem - www.z-bomb.net

Zyzo en Fre2k zijn leden van het Z-Bomb Soundsystem, die op verschillende lokaties in Nederland underground parties organiseren. Fre2k was vorige maand ook al bij Perron 55 te gast. Toen bracht hij samen met zijn partner-in-crime Omiel een lekkere live-set ten gehoren. Dit keer is hij als DJ te gast, en zal hij samen met DJ Zyzo een selectie van electro platen uit de speakers laten knallen !


[DJ's]: Equate & Funky Jo

Geheel in de stijl van de avond, zullen ook Sonic Planet Resident DJ's Equate en Funky Jo hun obscuurdere acid en electro platen op de draaitafels doen belanden. De uitstapjes naar Techno, zoals we die van hun gewend zijn, zullen ze echter ook niet schuwen.


[VJ]: KMKZVJ – come.to/kmkzvj

We zijn weer erg benieuwd welk beeldmateriaal KMKZVJ vanavond weer op ons gaat afvuren !


[Lounge Cafe]

Steevast onderdeel van Sonic Planet. Lekker chillen met Dook en Max achter de decks.


Lift Off: 22.30 hrs.
Take Down: 04.00 hrs.
Doorsale: € 6,- (Hfl 13,22)
Presale: € 5,- (Hfl 11,02) @ Perron 55 & Sounds Recordstore
Address: Kaldenkerkerweg 55 / Venlo / +31(0)773266530
http://www.perron55.nl

See ya this saturday !

SONIC PLANET TEAM i.s.m. PERRON 55
 
Nick Nova gaat geloof ik wat plaatjes schieten, dus die zullen nog wel een keertje voorbij komen op dit forum! :)
 
Wie komen er van DSF?
 
Zo ver ik weet Nick Nova.... Helaas valt dit gelijk met het feest van Boost. Anders waren er waarschijnlijk meer mensen.

Ik weet niet of murphi of maxdox ook komen..
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Helaas valt dit gelijk met het feest van Boost. Anders waren er waarschijnlijk meer mensen.

Ja, moeten we volgende keer ff wat beter plannen :)
Zaterdag 14 September is mij volgende feest, maar daar over binnenkort meer info....

equate
 
Yep, uiteraard. Compleet met pakketje voor Jeroen. Je kan hem 's avonds aansluiten.
 
en ik ben er waarschijnlijk ook wel !
 
Ik zit ook heel hard te twijfelen of ik kom.. ik wil TB wel live horen eigelijk.
 
Zo mannen, dat ging er wel lekker op gisteren zeg. Zo hoort het. Heel wat beter dan dat free style gebeuk van ons. Je moet trouwens maar even doorgeven hoeveel Simmons dopjes je nodig hebt, dan stuur ik ze wel op.

Ook leuk dat ik eens wat mede forumers ben tegengekomen.
 
Het was reuze gezellig! Lekker de beuk erin!
 
Thanks!

Uiteindelijk zijn de volgende forum leden aanwezig geweest:

JohnnyBusca en CraZ uiteraard. Equate als DJ. Verder omiel, maxdox, murphi, milkyway en nick nova. Kortom, erg gezellig...

murphi.... Hoe is het met je vriendin???

en omiel... De dopjes die ik mis tel ik wel een keertje als ik nuchter ben... Anders heb ik alles dubbel... Je hoort het nog.
 
Tony Black, mijn complimenten !!

Dat was zaterdag een electronische live-set zoals het hoort !
The audience loved it !!
Ik werd door verschillende mensen aangesproken, dat jullie set echt super te gek was !!

Ik ben benieuwd naar het beeldmateriaal dat er gemaakt is.

Tevens ook thumbs up voor Z-Bombers Fre2k, die lekkere old skool elektro draaide, en ZyZo, die met opzwepende techno het publiek opwarmde voor Tony Black.

Het was erg leuk om een aantal DSF-ers te ontmoeten op ons feest !

see ya next time !

equate
 
Back
Top