X

Tony Black - za 15 december - Doetichem

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Tony Black - za 15 december - Doetichem

Tony Black mag weer live optreden.

Zaterdag 15 december mogen we in Doetichem in de dans Scala optreden.

Mail me voor meer info.
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

SCALA Danstheater

Voor meer info over de 'venue'

SCALA Danstheater

Comment

ik ga zeker komen !!
      mensen meerijden ?

Comment

Waar ligt Doetinchem ergens?
        Is het een haalbare afstand vanuit Antwerpen?

Comment

Orgineel geplaatst door nick nova
          Waar ligt Doetinchem ergens?
          Is het een haalbare afstand vanuit Antwerpen?
          Niet echt het ligt in het midden van Nederland, tegen de Duitse grens aan. Ik ben wel eens vanaf Doetinchem naar zillion geweest en das niet echt grappig.

Maar uhh..JB, ik zal er zeker zijn dan...als ik nu het raam uitkijk kan ik Scala zien dus wat dat betreft heb ik niet echt last van reistijd ofzo. Wellicht wat afspreken dat je van te voren even hier (kantoor van mijn bedrijf) een kop koffie komt drinken? Kan je meteen hier parkeren als je wilt

[edit]
          dan wil ik natuurlijk wel een Tony Black fanclub shirt ofzo he
          [/edit]
          Laatst gewijzigd door Project Gaia , 19 november 2001, 00:36.

Comment

Orgineel geplaatst door matt second
            mensen meerijden ?
            Reserveer maar alvast een plaats voor mij

Comment

Orgineel geplaatst door matt second
              ik ga zeker komen !!
              mensen meerijden ?
              Ja hoor, graag !!! Kun je me even komen ophalen dan :p ???

Comment

Zeg, ik wil niet irritant overkomen, maar ik heb het lichte vermoeden dat je gig niet doorgaat...gisteren om de radio hier dat Scala dichtgaat...trok te weinig publiek

Comment

Mocht alles nog goed uitpakken met Scala... mag ik dan ook met je meerijden Matt?

Comment

et gaat inderdaad niet door dus niemand hoeft mee te rijden

Comment

Inderdaad.... Het gaat niet door.

De brouwer heeft de stekker eruit getrokken, omdat er te weinig omzet was. Helaas voor ons dus. Eindelijk iets leuks in het vooruit zicht en dan dit!!!

Vorig optreden is ook al gecancelled...

Maar we gaan door.

Wel leuk dat jullie allemaal zo enthosiast waren.
                      JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
                      http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
                      Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
                      Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

Working...
                      X