Aciieeeed !!

omiel

Ik heb de grootste
Lid sinds
27 november 2001
Berichten
1.568
Locatie
Terheijden
We mogen weer. Ik heb me om laten lullen om met Koninginnedag op het Lichtplein in Eindhoven aan de knopjes te gaan staan draaien. Wordt uiteraard veel analoog geweld. 3 TB's en een stapel TR-en en nog wat andere kneut.

meer info hier


flyer-zodiak.jpg
 
BETER!

BETER!

Goed bezig omiel.. jammer dat ik op koninginnedag met mijn luie reet op het strand van Curacao zit.. :p
 
Re: BETER!

Re: BETER!

Origineel geplaatst door CraZ
jammer dat ik op koninginnedag met mijn luie reet op het strand van Curacao zit.. :p

Dat is het betere werk :) Zou ik ook wel willen.
 
Hey, ik kom zeker ff kijken!

Hoe laat en onder welke naam?

Koninginnedag, het best bewaarde geheim van Eindhoven. Geen boeren en vette muziek.
 
Van 19.00 tot 19.45 onder de Z-Bomb naam. (Z-Bomb soundsystem)
 
Aciiiiiid! Ik ben er! Moet je nog iets lenen?
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Moet je nog iets lenen?

Talent graag. Ik doe samen met een gast waar ik nog niet mee heb samengewerkt, dus het wordt vooral veel improviseren denk ik. Ik knijp em aardig moet ik zeggen.
 
Als ik nog bij bewustzijn ben dan ben ik er hehehehe.

Hmmm Koninginnedag dat is het al weer snel of niet?
 
Hmm.. het ging niet echt zo lekker vonden we zelf. Er zat weinig (geen) structuur in en het klonk volgens mij ook niet echt geweldig. Het pruttelde allemaal maar een beetje aan een stuk achter elkaar door. Probleem was dat we nog nooit met elkaar hebben gespeeld en niet echt tijd hebben gehad om wat voor te bereiden. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
 
Je hebt daar wel een beetje gelijk in, maar ik vond het nog steeds niet slecht. Sommige 303 loopjes waren erg tof. Veel succes in Venlo over twee weken!
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je hebt daar wel een beetje gelijk in

In welk deel had ik gelijk? Waarschijnlijk in alles. Vooral dat er geen structuur in zat dacht ik zelf. Had ook weer eens net iets te veel gedronken voordat we begonnen en dat komt het geheel ook niet altijd ten goede.

maar ik vond het nog steeds niet slecht.

Bedankt

Veel succes in Venlo over twee weken!

Dat doe ik met iemand anders, dus daar heb ik meer vertrouwen in eerlijk gezegd.
 
ik dacht dat deze structuur bij de stijl hoorde
ik von et wel zeker lekker
 
De link hoort hier wel niet thuis, maar goed. Hier dus een opname van onze live set op konningendag. De kwaliteit is kut, maar dat komt omdat hij naar een lage kwaliteit real player formaat is omgezet. Het orgineel is op minidisc opgenomen en is volgens mij wel goed.
http://www2.hku.nl/%7Efreek/zb/audio.htm
 
En trouwens, 3 TB's is te veel. 2 is meer dan genoeg. Als je ze alle drie tegelijk laat lopen wordt het een soepzooi. Niet doen dus.
 
Net gemist...

Net gemist...

Ik heb zodiac voor het grootste gedeelte gemist....
Maar ik denk dat de Acid Junkies een goed alternatief vormde :)
Na deze koninginnedag sluit ik me erbij aan:

Eindhovuh de gekstuuh!
 
Origineel geplaatst door sander
Maak je ook wel eens acid zonder distortion en een beetje rond de 125-130 BPM.http://listen.to/sendex

Ja, maar dan wel thuis. Op de feestjes waar ik kom houden de mensen toch meer van het stevige stampwerk.
 
Back
Top