Dave Clarke presents Whip it!

TFHats

Lidl
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
2.335
Locatie
Utrecht
https://www.melkweg.nl/nl/agenda/whip-it-31-03-2018/

Voor de vierde keer alweer:

Dave Clarke Presents: Whip it - DAVE CLARKE / THE EXALTICS / ROD / DEXTER / W1B0 / BRUTUZZ

DAVE CLARKE (ELECTRO SET) / LIVE: THE EXALTICS / ROD (ELECTRO SET) / DEXTER / W1B0 (TRANSHUMANISM DJ SET) / BRUTUZZ

Heavy 808´s, hi hats, gevaarlijke vocoders en snijdende synths: tijd voor een vierde keer Whip It! De electro avond van Dave Clarke is uniek in z´n soort en niet te missen voor liefhebbers van die ratelende sound. Deze keer krijgen we het Duitse The Exaltics met een live show over de vloer, naast ROD met een bijzondere electro set, oudgediende Dexter, W1b0 die je kent van het Bass Agenda label en Melkweg lieveling Brutuzz. Stuk voor stuk garanties voor een spannende nacht electro!

Laat W1b0 nou net onze mede transhumanist zijn waarmee we ons vinyl onder de Transhumanism titel uitbrengen op Bass Agenda. Hij zal die avond alleen maar tracks van ons vieren (RX Mode, Slaves of Sinus, W1b0 en ikzelf) in zijn set verwerken. En dat tussen deze fantastische line-up.
 
Ik moest al aan jullie tracks denken toen ik de aankondiging van dit feest zag, vet man.
 
Dat klinkt goed, jammer voor mij dat het gelijk is met History of Multigroove waar deze :beard: terug naar z'n roots gaat.
 
Back
Top