Club Magistrat, Den Haag: Steven Plex Live

electricman

Stamgast
Lid sinds
30 Maart 2003
Berichten
329
Ik treed 23 februari 2018 op als Steven Plex @ Club Magistrat, Den Haag .

Ik neem aardig wat synths mee met o.a. een RE-303 van DinSync.
Wordt een mix van Acid en (Detroit) Techno.
 

Attachments

  • Steven Plex.jpg
    Steven Plex.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 157
Dinsdag 23 februari van 23:00 uur tot 5:00 uur? Ik ben helaas v/d leeftijd dat ik de Acid House nog bewust heb meegemaakt en dan lig ik dus op bed te slapen. Maar heel gaaf dat je de nieuwe studenten generatie in Den Haag kennis laat maken met deze muziek! :)
 
Zoals hij al aangaf, hij is van de acidhouse generatie...
Ha ha. Ik ben inderdaad in de war met januari. Komt vanzelfsprekend door alle wiet, drank en weet ik veel allemaal van destijds. Heb ik nog een beetje last van na 25+ jaar. :beard:

Mocht ik die avond met mijn bejaarde maten in de buurt zijn dan zal ik ze proberen over te halen!

Hartstikke veel succes gewenst in ieder geval met je optreden! :)
 
Dinsdag 23 februari van 23:00 uur tot 5:00 uur? Ik ben helaas v/d leeftijd dat ik de Acid House nog bewust heb meegemaakt en dan lig ik dus op bed te slapen. Maar heel gaaf dat je de nieuwe studenten generatie in Den Haag kennis laat maken met deze muziek! :)

In principe is mijn live set zo'n 1 tot 2 uur daarna komen er DJ's
En het is op vrijdag 23 februari :)
 
Ha ha. Ik ben inderdaad in de war met januari. Komt vanzelfsprekend door alle wiet, drank en weet ik veel allemaal van destijds. Heb ik nog een beetje last van na 25+ jaar. :beard:

Mocht ik die avond met mijn bejaarde maten in de buurt zijn dan zal ik ze proberen over te halen!

Hartstikke veel succes gewenst in ieder geval met je optreden! :)

Bedankt !
En jullie zijn natuurlijk welkom
 
Back
Top