Geen optredens te regelen ?

murphi

Ouwe rot
Lid sinds
20 juli 2001
Berichten
708
Ik hoor vaker dat mensen moeilijk ergens een optreden geboekt krijgen.

Voor diegenen die een beetje in het Zuiden wonen weet ik een leuke tent (Heerlen) waar men zit te springen om live acts en DJ's. erg rijk zul je dr niet van worden, normaal gesproken is het entreegeld voor de band die er speelt.

Afzetterij zul je misschien zeggen, maar het gaat hier om een illegale toko die puur op goodwill draait. Zo kun je er zuipen voor 1,25 per (getapt !!!) pilsje, zijn er geen sluitingstijden en geen mensen die moeilijk doen. Het geluid is er zwaar okee en ook aan de lichtjes is gedacht. De sfeer is ALTIJD goed (de mensen schreeuwen van vreugde als de (overigens zeer slechte) DJ weer eens een lekker plaatje erin draait..... ).

Interesse ?

Ik hoor het dan wel ....
 
Gouwe tent

Gouwe tent

Tering zulke plaatsen voel ik mij thuis. Helaas is de tent op 300 km afstand van mijn woonplaats
 
Bel ons maar voor een Acid live set....
 
beters !!

beters !!

Okee dan !!!

Zodra de tijd rijp is zal ik jullie iets laten weten !!

Er zijn zowieso plannen om binnenkort een dik feest te geven daar !!!

Maar weet wel waar je aan begint !! Ik heb daar bandjes gezien die onder grote publieke druk hun hele repertoire 3x afgespeeld hebben tot ze te dronken waren om te spelen :) :) :)
 
heerlen ? waar ligt heerlen ?

heerlen ? waar ligt heerlen ?

jo

ja techno liveset willik wel geven hoor

wat dacht je van een avond tony black , boost303 en matt second ? .....
 
dat lijkt me erg slecht voor de gezondheid !!!! Doen dus !!

dat lijkt me erg slecht voor de gezondheid !!!! Doen dus !!

Ja hmmm dat lijkt me wel een avondje stevig doorstampen !!!

Ik had eigenlijk niet gedacht dat er zoveel mensen zich 'for the cause' zouden opofferen.

Heerlen is trouwens een stinkende junkenstad in Zuidlimburg, 15 km van Aken.

Het zal trouwens wel een kwestie van liefdadigheid worden voor een groot deel, maar wel een onvergetelijke avond.

Mocht ik iets geregeld krijgen, dan zal ik zelf de promotie helemaal regelen (flyeren ed) en financieren. Dat heb ik er wel voor over !
 
joeheeeeeeeeeeej !!!

joeheeeeeeeeeeej !!!

YO YO en nog eens YO !!!

Ik heb even met de mensen overlegd en het lijkt hun ook een uitstekend idee een vette party daar neer te zetten. Verder heb ik nog niets geregeld.

Zijn jullie er nog net zo serieus over ?
Op wat voor termijn hadden jullie in gedachten ?

Ik heb even nagechecked, en er zijn helaas geen wheels of steel aanwezig, maar die kunnen eventueel gehuurd worden oid. Voor de rest is alles wel aanwezig.

Ik hoor het wel.

Griets, Erwin

PS: Tonyblack: Hoe was julle optreden zaterdag gegaan ? Wanneer komen de foto's en opnames ;-) ???
 
BETER !!

BETER !!

Op ons kun je rekenen.. termijn is niet zo belangrijk.. over twee weken.. over twee maanden.. als we het maar een week of twee van te voren weten.

Het optreden van afgelopen zaterdag was een beetje rommelig. We konden niet soundchecken.. waardoor we dus geen enkel idee hadden van de levels van al onze apparaten.

Maar het publiek (niet echt doorsnee techno-publiek) was enthousiast.. en de reacties achteraf waren positief.

Als er foto's zijn, zullen we die zeker posten op www.tonyblack.org. Audio-opnames zijn ook gemaakt.. als die kwalitatief enigzins in orde zijn.. zullen we ook daar stukjes van plaatsen.

Oh ja.. we zijn ook bezig om wat video-opnamen van een eerder optreden in digitale vorm op onze site te zetten.
 
ja serieus

ja serieus

ja hoor
zeker wel
alles prima toch
we maken er een feestje van
 
Er is een PA aanwezig. De tent is volledig ingericht ed.
Ik kan eventueel mijn computer opofferen om 20 bit opnames te maken. een masterkeyboard en bescheiden mixer kan ik ook nog wel regelen, maar daar houdt het bij mij ver op.

Wat hebben jullie zoal nodig dan ? Natuurlijk wheels-of-steel maar wat nog meer ?
Hoeveel spullen nemen jullie zelf mee ? Waar moeten jullie vandaan komen ? Enz Enz Enz...

T is voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets ga organiseren dus alle tips zijn welkom !

O en mn mailadres is erwin.pol@libertel.nl, communiceert wat makkelijker.
 
sjezus, weet iemand nog zulk soort tenten in de omgeving van R'dam?

bier 1,25 en heel de avond beukuh 8P :p :p :) :D

Misschien dat ik wel met de trein kom...
 
Zeker doen !

Zeker doen !

Zeker doen.. lekker beuken.. biertje d'r bij.. komt goooeed
 
Ik kan niet wachten......
 
Nu alleen nog even een datum prikken

Nu alleen nog even een datum prikken

Beste mensen.. zover ziet het er allemaal prima uit.. alleen nog even een datum prikken. Wat mij betreft kan elke vrijdag of zaterdag.. behalve 2 november.. want dan staan we al in Oss.

Ik neem aan dat het regelen van de locatie, PA.. en eventueel flyers ook wel een tijdje in beslag neemt. Dus.. erm.. actie ?
 
Back
Top