B-Wave Festival 2013 / Belangrijke info !!

waveman2.3

Stamgast
Lid sinds
9 oktober 2007
Berichten
258
Locatie
010 eo
Er is al meer over geschreven ja, wie wil niet de groep Age(zie foto)Live zien na zoveel jaren stilte !
Ook The Roswell Incident treed daar op, en beide presenteren aldaar hun niewe CD :okdan:
Lees het hele verhaal en andere daar optredende muzikanten / groepen / stallen etc. ! Omdat het aantal bezoekers net niet genoeg is om dit unieke "Festival" door te laten gaan vraag ik: Voor slechts 26euro !
https://www.facebook.com/events/596282847075966 en http://www.b-wave.be/blog/b-wave-festival/
Tot ziens 8) waveman
 

Attachments

  • Emmanuel en Guy in hun studio.jpg
    Emmanuel en Guy in hun studio.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 123
hier wil ik eigenlijk wel heen!

/heb net een ticket gekocht. leuk!!
 
Laatst gewijzigd:
ik wil eigenlijk ook ook wel, het is zaterdagmiddag,tothoelaatongeveer?
dacht dat het niet te ver vanhasselt ligt,maar dat moet iknog even nazoeken.
leuk initiatief hoor!
hoop dat er veel bekenden komen, soort belgische synthmeeting,
tof

ah zie het al inderdaad zolder, iets meer dan 1/2 uurtje.
programma tot 22.30
ik ga komen, jaaaa
 
@ Sunny, van belang is dat je voortijdig via bank overschrijft......dit vanwege wel / niet doorgaan ! Als je aan de kassa komt is het ook goed maar dat weten we net te laat, fijn dat je ook komt (y)

Voorts kan ik nu hier mede delen dat ik in m'n show(vrijdag avond)ook weer aandacht schenk aan het "B-Wave" gebeuren en andere muziek, zie het hier vannavond verschijnen.....WavemansUnderground & Noby's E-Garden
 
het is gepalled !
verheug me er al op, leuk hoor
 
Vandaag nog is de termijn voor on-line payment verlengd tot 27 November voor dit unieke festival ! Is dit niet een moment om te reageren ?
 
staat er al een linkje op de voorpagina, anders even aan de betreffende moderator vragen of het kan...
 
tot murgen jongens !
is het makkelijk te vinden en te parkeren ?
 
weet het niet, heb zojuist alle muzikanten van Belgie en UK gedraaid die op het B-Wave festival voorkomen. Zie wel waar ik kan parkeren.....tot morgen :-)
 
route heb ik gevonden , neem aan dat er wel inderdaad ergens een parkeerplaats vlak bij ligt...
 
Het was een in alle opzichten geslaagd festival. Petje af voor de organisatoren, Een mooie zaal, veel variatie in de muziekstijlen, een gemoedelijke sfeer en een vlekkeloze logistiek. Ik zou er graag een keer optreden! Ik heb genoten en mijn reisgezelschap ook.
 
jammer dat ik je niet gezien/ gesproken heb, volgend jaar misschien?
 
Back
Top