1 maart: de rechter, Eindhoven

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
Bass Galore

met als special guest Terry Hunter (M.A.W. records / Music Plant, Chicago), O’love (expansions), max 404, Marcellis, Mike Gomez, T.R.S. 2

Vrijdag 1 maart, aanvang 22:00u. De Rechter, Stratumseind 32, Eindhoven, entree is 9€

O'love dat ben ik dus ;)
en het wordt vast erg vet! ikke en Terry gaan soulvolle house en US garage draaien in de grote zaal, Max404 en Marcellis draaien in de Rechtszaal "funky dans muziek die zich buiten het house-genre bevindt" en Mike Gomez en TRS2 draaien in de chill-out ruimte....

dus wie weet kom ik jullie daar tegen! ;)

Olaf

bassgalore.gif
 
Laatst gewijzigd:
Dan ben ik er ook wel !

Dan ben ik er ook wel !

Ik zal van de partij zijn.. ik hoor goede verhalen over 'de Richter'
 
Ik kom ook! Lekker na het werk freaken.....
 
freaken? FREAKEN???? DANSEN MET JE LUIE REET BEDOEL JE!

zo ;)

Olaf
 
Orgineel geplaatst door olafmol
freaken? FREAKEN???? DANSEN MET JE LUIE REET BEDOEL JE!

zo ;)

Olaf

Freaken gaat bij mij verder als "dansen" ..... Maar goed, we zullen zien. :D
Ik ben benieuwd, ik wist niet dat er andere plaatsen waren in eindhoven waar *niet* commerciele dance (lees: stratum's eind op een gemiddelde zaterdagavond..) gedraaid werd.
Ik ken de natuurlijk de effenaar (!) en had geruchten gehoord over de funky business (die net gesloten was, voordat ik de kans kreeg een bezoekje te brengen)

en, bambambambam:
"Moe van het werk", das geen excuus! Dat los je op met bier!
 
loopt dat nog een beetje op zondag? zit nl ook te denken aan iets op zondag

Olaf
 
maxdox >> de funky business was een heeeeeeeele vage tent, wel heel erg relaxed meestal ging ik er heen om een beetje te chillen als er verder niks op het programma stond.

Erg jammer dat ie dicht is gegaan.
 
Tja op zich werd er niet echt moeilijk over drugs gedaan. Er stond een soort kauwgomballenmachine met natuurlijke speed die vrij heftig was en je werd ook niet gefouilleerd aan de deur. Erg vriendelijke lui.

Ik geloof dat de eigenaar voorheen bij de Effenaar werkte.
 
uuh tja miscchien een stomme vraag.....maar....

de rchter zit dat nou eigenlijk tussen de 5611 en de blue parrot in of is da een andere ten???

als het een andere tent is waar zit die rechter dan.....

in ieder geval die tent langs de 5611 is best relaxed alleen toen ik er was was er geen klap te doen dus was ik ook zo weer weg.....
 
Volgens mij wel... Ik weet het niet zeker. Ik ben altijd dronken als ik op stratum ben.

De Krabbedans zat er eerst, geloof ik.
 
Back
Top