Amerikan Teenager

Attachments

  • notes_on_narratives_v32.jpg
    notes_on_narratives_v32.jpg
    228,7 KB · Bekeken: 68
En het programma:


Notes on Narratives

10 Oktober tot en met 28 November


Opening tentoonstelling
Zaterdag 10 oktober, 16.00 uur
op de opening zal de performance 'Antistar' van de performance group 'Amerikan Teenager' van Sebastiaan
Schlicher worden opgevoerd.

Lezing Gummbah
Donderdag 5 november, 20.00 uur

Lezing Paulien Oltheten
Donderdag 26 november, 20.00 uur

De lezingen en tentoonstelling zijn gratis toegankelijk
Reserveren voor de lezingen via de site of info@nestruimte.nl
onder vermelding van naam lezing

Openingstijden
Donderdag tot en met zaterdag, 11.00 tot 17.00 uur
Extra open tot 23.00 uur op 20 oktober en 13 november (Hoogtij)

Nest
De Constant Rebecqueplein 20b
2518 RA Den Haag
070 3653186

info@nestruimte.nl

Voor meer info en route op:
www.nestruimte.nl/notesonnarratives

Notes on Narratives wordt mede mogelijk gemaakt door:
de Mondriaan Stichting, Stroom Den Haag en de Gemeente Den Haag.
 
Moet zeggen dat ik de muziek thuis niet zo snel zal draaien, maar nu ik die caravan heb gezien :D
Lekker psychedelisch...
 
On Topic: Hey das in de buurt....misschien dat ik wel even kom kijken, mits ik niet moet werken.

Off Topic: @Matt: Ik las in het topic over gitaar pedaaltjes op pagina 1 dat jij vroeger in Witte Veder speelde....ik moest meteen lachen....jullie zaten na ons in de repetitie ruimte in Bavel....lang lang geleden.
 
Off Topic: @Matt: Ik las in het topic over gitaar pedaaltjes op pagina 1 dat jij vroeger in Witte Veder speelde....ik moest meteen lachen....jullie zaten na ons in de repetitie ruimte in Bavel....lang lang geleden.

Ah ja dat is lang geleden zeg...Bavel..dat was een fijne repetitie faciliteit vond ik. Wel grappig om dit nou net in de gitaarpedaaltjes thread tegen te komen. Want toen sjouwden we al met bakken pedalen :D. In Amerikan Teenager zit overigens geen andere ex-Witte Veder leden.
 
Ja dat weet ik nog...jullie waren altijd te vroeg en hadden te veel zooi bij. Bavel was wel een fijne repetitie ruimte....wij hadden alleen niet zon fijn slot....zondag ochtend van 9 tot 1 ofzoiets....menig kater versleten daar.
 
Back
Top