Front024 ACID SPECIAL met o.a. Unit Mobius

Is ff kijken of ik die oto ken los peuteren bij die vriendin......dus nog ff onder voorbehoud Rob......de dag daarna heb ik nog een oldschool feestje op De Sluizen in IJmuiden.....poingpoing....:okdan:
 
De dag daarna moet ik naar Haarlem... Patronaat met Slolov!
 
Fuckin een hele volksverhuizing zo....eerst dier kant op en dan weer terug....pfff het draait nou al...wel lekker goedkoop zo...whieeeeeeeeeee.:yamaha:
 
Ik heb alleen geen auto meer. En Olaf ook nie... al zou ik um niet laten rijen zonder rijbewijs :)
Trein doet ut um. Alleen weer jammer dat PAtronaat stopt om 4 uur... en de NS bas weer begint om 6... honden!

Heheh, eerste trein naar Nijmegen met 'n beetje normale aansluiting gaat om 7:15... dat is dus 3 uur mensen lastig vallen in Haarlem en proberen niet met Politie in aanraking te komen i.v.m. enorme meligheid en de herrie die dat met zich mee brengt......
 
Laatst gewijzigd:
VANAVOND DUS!!! KOMEN DUS DUS!!!!!!!!
 
Tja ik wil wel komen...maar eeeh ik ken geen oto regelen voor vanavond....kan natuurlijk met die trein maar ken ik den bie jouw cresjen Rob? Enders stue iek deer om vief uur.....me men geuie gedreg.
 
Sorry Rob gaat toch niet lukken vanavond...ben op Ruigoord het hele weekend.....lekker kamperen......:okdan:
 
Back
Top