morgenavond stanton dean in rotterdam

G

Guest

Guest
ok, geen synthesizermuziek, maar wel met een goede toetsenist ;)

rock met hier en daar een alternatief randje dat nog wat groter moet worden.
(het randje.)
grijp de kans om mij ook eens af te zeiken, zou ik zeggen.

zie ook myspace
http://www.myspace.com/stantondean


MUZIEKCAFE DE BEUKELSBRUG
Het is gelegen in het westen van Rotterdam aan de Beukelsweg 9a
Regelmatig zijn er optredens van div.bands met pop,blues,jazz of andere muziek(zie agenda) Tevens kunt u genieten van een hapje,drankje of een spelletje darts of kaarten. Ook kunt u alle voetbalwedstrijden volgen op groot scherm. CAFE DE BEUKELSBRUG is ideaal voor feesten en partijen. Onze openingstijden zijn:
ma -do van 15.00u.-1.00u.
vrij en za. van 15.00u.-2.00u.
zo. van 13.00u.-00.00u.
Graag tot ziens in CAFE DE BEUKELSBRUG

http://www.beukelsbrug.nl/agenda/
 
dankjewel

middag of nacht peter? we beginnen om 10 uur geloof ik, tot een uur of half een denk ik.
 
Nou eh, best goed hoor, daar hoef je je echt niet voor te schamen. Ga maar eens een studio in, goeie mic, goeie tech, 5 takes en wat effect en er is vast een CD-waardige zangpartij van te compen. David Byrne en Brian Ferry zijn nou ook niet echt van operakwaliteit (gelukkig maar). Enneh, ga er maar eens staan. Ik denk dat 99.9% van de forumleden in hun broek schijten en er dan nog niks van bakken.
 
stem kwijt ...vondt de myspace ook wel ..ok
 
Hoe ging het optreden eigenlijk? Ik neem aan dat jullie nu toch wel klaar zijn ?

sorry, ik had het bericht gemist. heb wat minder gekeken de laatste tijd.
tja, hoe ging het. deels wel ok, maar al met al had ik er geen goed gevoel over. het was niet vol, de opstelling was een beetje raar, lange smalle ruimte en we stonden achterin maar niet richting de voorkant, maar richting 'de overkant' waar dus bijna niemand stond.
ik kwam er niet goed in, hoorde mezelf niet meer, ging voor mijn gevoel schreeuwen. ik weet het niet zo goed, ben ook wel kritisch denk ik.
 
Tsja, valt nooit mee, dat live spelen in kleine zaaltjes. Het is al gauw te hard zodat niemand elkaar meer kan horen en dan moet je als zanger er nog bovenuit ook. Na ja, paar biertjes er na, slap kletsen in de bus terug.
 
Zo hoort het Leo, rock and roll......................... ...spelen!!!!!!!!!!.

Jammer dat ik niet kon komen
volgende keer is op het noordplein dacht ik, een festival, eind augustus
 
Back
Top