Foto's en avi's van TonyBlack

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Okee.. ik wil niet al te veel reclame maken voor onze eigen website.. maar ik heb wat nieuwe foto's (stills van een video-opname) en twee avi'tjes toegevoegd.

De avi's zijn bij het converteren naar dit formaat een beetje kreupel geraakt: het lijkt wel als of het beeld continu 'interleaved' is. Toch wel leuk om naar te kijken/luisteren.. zeker als je een snelle internet verbinding hebt.. (9 en 20 Mb)

Voor de foto's: http://www.tonyblack.org

Voor de avi's: http://www.tonyblack.org/video

voorproefje:

T2001.06.30.12.jpg
 
Ik heb effe het 20 MB AVI'tje bekeken. Wow! Dat ziet er erg vet uit, jongens!
 
Stoer! Hierbij ook een fototje van mezelf met het Z-Bomb Soundsystem.
 

Attachments

  • kruis02.jpg
    kruis02.jpg
    18 KB · Bekeken: 115
Jezus, erg gaaf allemaal 8P

Die avi-tjes zijn ook erg kicken 8)

Craz, hoe heb je die avi's opgenomen?
Misschien kan ik je helpen de kwaliteit wat te verbeteren
 
Dit zijn strakke filmpjes heren TonyBlack ! :L

Dit klinkt vele malen beter dan de mp3's die ik gehoord heb.. super !!
 
Goed idee, zo'n avi!! Je merkt meteen de kracht van jullie muziek bij een live-optreden; Het gejuich van "the crowd" na het invallen van de bassdrum...(boemboem)"HEEEEEYY!!!"
Dat doet mij tenminste altijd veel goeds.

De pictures zijn wel een beetje wazig, maar dat komt waarschijnlijk omdat er geen flitser is gebruikt. Dat probleem hadden wij ook met onze fotos tijdens de halve finale van de Grote Prijs;

Kijk maar..
 
Het zijn geen foto's..

Het zijn geen foto's..

Er is door de organisatie destijds een opname gemaakt met een mini-DV camera. Foto's zijn er niet gemaakt (in ieder geval hebben ze ons nooit bereikt). De plaatjes zijn 'stills' die ik uit het videomateriaal heb geknipt.

Alle video is via FireWire in de computer gestopt. Daar is in SpeedRazorer (een digitale video-editing suite) wat geknipt, geplakt en gecross-fade. De avi's zijn vervolgens ge-exporteerd vanuit SpeedRazor. En daar is iets niet helemaal goed gegaan.. vandaar die strepen in de avi's.

Ontevreden ben ik niet.. want ik heb 3 uur gebruik mogen maken van een professionele video-suite mét personeel. En dat helemaal voor nop (dankjewel broer!).
 
Orgineel geplaatst door Oxy-Yan
De pictures zijn wel een beetje wazig, maar dat komt waarschijnlijk omdat er geen flitser is gebruikt. Kijk maar..

Een flitser werkt niet als de zaal vol met rook hangt. Ik heb hier een hele stapel fotos waar je voornamelijk een witte waas op ziet. De foto die ik hierboven heb staan is de enige die een beetje fatsoenlijk gelukt is.
 
Het enige dat goed werkt in zo'n zaal is niet flitsen, een 800 of 1600 ASA filmpje in je camera stoppen en een diafragma van 5.6 gebruiken.

Dan kun je de sfeer en het licht ook beter fotograferen.

Maar ja, dit is geen fotoforum :)
 
Misschien wel een leuk idee..

Misschien wel een leuk idee..

Stukje forum over 'registratie van een optreden'.. Video, Foto's, Audio-opnamen.. etc.
 
Back
Top