I LOVE ACID

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Misschien sommige al opgevallen maar onder de noemer:

"I LOVE ACID"

zal ik samen met mijn crew weer feestjes gaan organiseren. Wel in de diepte van de ondergrond want daar is waar acid thuis hoort. Dus er zal weinig tot geen reclame voor gemaakt gaan worden dus schrijf jezelf in op:

acid@iloveacid.nl

en door de mailinglijst wordt je op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van I LOVE ACID, waar het wordt gehouden, hoe er te komen en hoe ervoor te betalen.
Het eerste feestje staat pas over een tijdje gepland met acts uit de UK, Duitsland en België......wie??? Schrijf je in.;)
 
Laatst gewijzigd:
Zooo al meteen wat aanmeldingen binnen:mega: echt deze feesten gaan historisch worden.......
DUS SCHRIJF JE IN!!!! Ook voor artiesten/acts btw ;)
 
Nog even vergeten te melden....bij inschrijving gaarne je gehele naam...dus volledige voornaam + achternaam.
 
Oja ook mijnspees

www.myspace.com/iloveacidnl

en ik kreeg wat vragen over wat voor acid er wordt gedraaid op I LOVE ACID....... denk in de hoek van Stay Up Forever, Liberator Dj's....maar eigenlijk alle diepe underground acid.......

btw eerste artiest is ook al vastgelegd......vrouwelijke dj's 8~ :okdan: :mega: }:| :duivels:
 
teaser.jpg
 
iid jouw acid feestjes ;
waar doenjullie ze eigenlijk ?
asje wil ken nog wel wat " gaste...met dikke classix/ knoeperts ...iig niet t doosnee werk ...]
hoortwel sc6

kga denk eerst effe 9 maart stubnitsz bekijken ...goa
:D
 
veel succes iig, keep the underground alive :)
 
Sorry domme hoofd dat ik heb... staat 2002 bij natuurlijk:S IS allang voorbij dus je heb niks aan het succes whaha
 
Sorry domme hoofd dat ik heb... staat 2002 bij natuurlijk:S IS allang voorbij dus je heb niks aan het succes whaha

Nee man dit is net opgestart.....hoe kom je nou aan 2002???:confused:

Op 23 mei is het eerste feestje dus ik zeg schrijf je in en kom en neem AL je vrienden mee.....maar die moeten zich dan ook ff inschrijven op acid@iloveacid.nl :halleluja
 
nee, ik ben in mijn anti acid periode

batterijen gaan zodra uit de 303's en ze gaan in opslag voor enkele jaren!

khoop dat je tegen dan nog bezig bent ;)
 
nee, ik ben in mijn anti acid periode

batterijen gaan zodra uit de 303's en ze gaan in opslag voor enkele jaren!

khoop dat je tegen dan nog bezig bent ;)

Geloof er nix van eigenlijk......}:|
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top