Waar kan ik kleine oplages vinyl laten persen?

pyrolator

Nieuwkomer
Lid sinds
30 augustus 2002
Berichten
15
Weet iemand waar kan ik kleine oplages vinyl laten persen? En omdat wij Nederlander zijn waar is het het goedkoopst.
Met kleine oplage bedoel ik 50 to 100 stuks.

Dank
 
50-100 om het exclusief te houden. Geloof dat de meeste perserijen minimaal 500 willen. Zijn er nog mensen die andere adressen weten? Is er misschien nog iets in Nederland?
 
Je zou eens record industrie in Haarlem kunen proberen. Ik weet alleen niet zeker of ze ook zulke kleine oplages doen.
 
kan.. laten ze een proces weg tijdens het ontwikkelen, persmatrijs word dan rechstreeks van de lakker gemaakt.
Bij Recor industry is overigens een klantenstop
 
www.gzcd.cz

in tjechie.

volgens mij doen die ook lage oplages, al zal ie dan per stuk meer gaan kosten natuurlijk
 
Origineel geplaatst door pyrolator
50-100 om het exclusief te houden.

Wat bedoel je met ''exclusief'' houden? Ik denk dat als je je muziek bij een label aanbied en dat ze er (als hij wordt aangenomen) er misschien 500 van laten persen hij nog steeds behoorlijk exclusief is. (Als het daarna tenminste geen hit wordt en er 30000 van verkocht worden)

Maar misschien is je muziek helemaal niet bedoeld om uitgebracht te worden en alleen bestemd voor je vriendenkring:)
 
We lekker exclusief ;)

En als je er meer laat persen, wat zijn dan de kosten?
 
Record industry perst niet onder de 500. Die in Tsjechie doet minumum oplages van 100, maar dan wordt het wel heel prijzig. In principe wordt het zo duur dat je voor 100 euro meer, er meteen 500 kan persen.
Ik zou er 500 laten persen. Er 100 verkopen als "exclusief" en na een jaartje de overige 400 via Ebay slijten, mits het een collectors item geworden is natuurlijk. :)
 
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Record industry perst niet onder de 500.
...

jawel hoor; noemen ze een test persing.

ctrl+c, ctrl+v van de prijslijst;

galvanic development from DMM/lacquer 135,00
galvanic development from DAT/CD 300,00
total order less then 500 copies 90,00 extra charge for galv.development
 
Origineel geplaatst door oozi


jawel hoor; noemen ze een test persing.

ctrl+c, ctrl+v van de prijslijst;

galvanic development from DMM/lacquer 135,00
galvanic development from DAT/CD 300,00
total order less then 500 copies 90,00 extra charge for galv.development

Dat is intessant, wat zou dan de totaalprijs worden voor 300 stuks met een kale zwarte hoes?
 
Origineel geplaatst door Boost303


Dat is intessant, wat zou dan de totaalprijs worden voor 300 stuks met een kale zwarte hoes?

even invoeren in excel;

rond de €900,-


maar voor zover ik weet heeft record industry nog steeds een klantenstop.
 
Volgens mij zijn er hier 'n hoop mensen die interesse hebben in een white label persing van 500 stuks o.i.d. Als niet voor nu direct, dan wel om in het achterhoofd te houden voor later. Maar het uitzoeken waar het goedkoop en goed kan is lastig heb ik gemerkt. Wie kan er 'n URL en 'n totaalprijs noemen voor 500x12", zwarte hoes, z/w bedrukte middensticker op de plaat? Goose?
 
Origineel geplaatst door lo-fi
...
Maar het uitzoeken waar het goedkoop en goed kan is lastig heb ik gemerkt.


Rec. ind. is goed. ze snijden voor ons altijd lekker, hard maar wel mooi. en je kan misschien wel goedkoper, maar ik vind het ook wel wat waard dat ik ze gewoon zelf kan gaan ophalen, lekker door de perserij wandelen, en dat ik als ik bel gewoon mensen in 't nederlands kan spreken, of als ik een master opstuur dat 'ie er de volgende dag al is. erg fijn als er dingen niet helemaal okee blijken te zijn.

Wie kan er 'n URL en 'n totaalprijs noemen voor 500x12", zwarte hoes, z/w bedrukte middensticker op de plaat? Goose?

URL heb ik niet. totaalprijs voor 500(+/-10%) 12", 125 grs, zwarte discohoes, CMYK label (inbegrepen; z/w of kleur maakt niet uit) zit je op ongeveer € 1050,-
 
Kijk, da's nou precies de info die ik zocht, thanks guys. Record Industry in Haarlem dus. Lekker in de buurt, en de prijs is ook nog wel te bestukhappen (is inc btw. toch?).
 
Back
Top