Naam van Programma GEZOCHT!!

M.Whitman

Stamgast
Lid sinds
27 april 2003
Berichten
167
Locatie
Belgium
Hallo ,

weet er iemand de naam van het programma dat mijn eigen mix kan vergelijken met een CD .
Dus stel ik wil als Britney :luv: klinken dan kon dat programma dat analyseren en zo op mijn eigen mix toepassen.
Heb er ooit es over gehoord maar ik weet de naam niet meer!:stupid :stupid :stupid

Dank bij voorbaat
:halleluja :halleluja :halleluja
 
Heb ik es bekeken op de Steinberg site maar lijkt me nog niet wat ik zoek.
Ik wil dus een wav laten analyseren en dan mijn eigen wav dezelfde EQ laten aanmeten.
Verder ben ik een leek op dit gebied dus liefst geen te moeilijke uitleg....:halleluja :halleluja
 
Volgens mij heeft daar een keer een stuk over in de Interface gestaan.
Anders moet je effe bij hun op de site kijken. Dan kan je opvragen wat in welke editie is besproken. Ik heb er wel eens wat over gelezen, dat weet ik zeker!

Maar hoe dat programmaatje heet.....

Succes met zoeken
 
dus dat programma meet britneys frequenties, meet jouw frequenties en past dan britneys frequenties toe op jouw track???...... VET! (zoals britney :D) ..... Wij willen een naam! :koffie:
 
BEDANKT !!!!

Bestaan er nog zo een programmas?Misschien Freeware?
 
Aams heb ik geprobeerd maar ik krijg het niet opgestart

Failed to load control 'SSTab' from tabctl.32.ocx enz
 
The latest addition to AAMS is mastering for streaming services, found in the Options Tab.

AAMSoptionsStreaming.png


Here you can find all options for AAMS Mastering for Streaming Services alike AAMS LUFS, Spotify, YouTube, Apple Music or Apple iTunes, Tidal and Soundcloud. For each service the will be an AAMS Master. So if you enable all, you will have more AAMS Mastered files.
 
Back
Top