catchy sounds (gezocht in synth)

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 november 2004
Berichten
1.158
=) :W

Een vraagie;

Ik zoek een TRANCE/ DANCE synth.... Die erg veel catchy orginele sounds heeft voor een pakkende knallende HOOFD-MELODIELIJN-SOUND....

Een synth die ook veelzijdig is....

SOUNDS die een beetje een: L'amour toujours gehalte hebben ala GIGI D'agistiono ( of zoiets) een COMMODO gehalte
zie MAURO PICOTTO de hoofdmelodielijn sounds dan he ....

Geluiden die fris,helder, sprangellend, misschien wel standaard analoog , iets krachtigs... zijn
Een Virus Indigo heb ik echter al....

WELKE SYNTS KOMEN IN AANMERKING... ZOWEL DURE ALS GOEDKOPE...

:gaap: :halleluja :dj:
 
Hee ik snap jou niet helemaal. Als het met die Virus niet lukt gaat het al moeilijk worden. En die K-station die je te koop hebt (maar waar je toch de presets van wilt weten:confused: ) is ook een prima trance bakkie. Dus eeh... misschien moet daar eens in kijken?
 
Er staat een JP8080 te koop voor 650,- hier op het forum. Als je daar geen trance mee kan bakken dan zou ik... ach laat maar ook. :D Dat is een hele goede bak en wees er snel bij want zo vaak staan ze niet te koop volgens mij

suc6!
 
jaccis...

Doe maar niet iets nieuws kopen...er is bijna geen VA die net zo vet is als jouw indigo...

Die indigo van jouw kan makkelijk je commerciele Italiaanse sound produceren....

Probeer anders wat soundsets van de acces site...dan hebben anderen het al voor jouw gedaan...
Even de handleiding erbij en inladen die geluiden....

Al doe je het maar om te horen wat die Virus allemaal kan...

en inprincipe kan jij dat ook.......

groet.....
 
Zowieso is het een Access Indigo of een Access Virus.

Weet niet welke je hebt maar ga d'r eens stevig voor zitten en draai eens flink aan die knoppen.
Pot bier d'rbij.
 
Nou ja, als muzikant kun je toch wel een beetje maat houden? :W
 
Wellicht heeft Jaccis geld te over en wil een synth erbij hebben die ook catchy sounds bevat.. dit zegt dan natuurlijk niets over het feit dat-ie al een access indigo heeft. En al helemaal niets over zijn kunsten met dit apparaat.. waarschijnlijk bevalt het hem prima en wil hij nog wel zoiets erbij.. daar herken ik mezelf absoluut in :)

Dat hij erbijzegt dat-ie al een indigo heeft, zegt hij waarschijnlijk zodat we die niet als tip aanmerken... ahum..dat scheelt weer.

Want hoe zat het ook alweer, hoe kreeg je een brede(re) sound? door meerdere apparaten te gebruiken toch?

Een JP8080 zou er prima bij passen
 
Origineel geplaatst door Sander02
Wellicht heeft Jaccis geld te over en wil een synth erbij hebben die ook catchy sounds bevat.. dit zegt dan natuurlijk niets over het feit dat-ie al een access indigo heeft. En al helemaal niets over zijn kunsten met dit apparaat.. waarschijnlijk bevalt het hem prima en wil hij nog wel zoiets erbij.. daar herken ik mezelf absoluut in :)

Dat hij erbijzegt dat-ie al een indigo heeft, zegt hij waarschijnlijk zodat we die niet als tip aanmerken... ahum..dat scheelt weer.

Want hoe zat het ook alweer, hoe kreeg je een brede(re) sound? door meerdere apparaten te gebruiken toch?

Een JP8080 zou er prima bij passen

Maar hij wilt geluiden als Gigi of lead uit Picotto's Komodo...????

Dat doet een Indigo toch gemakkelijk? Daar heb je geen JP voor nodig...en voor een zaag tapijtje heb je ook geen JP nodig...

Dat kan die Indigo ook, tenminste mijn virus kan dat en zelfs mijn Waldorf gaat breed.......
 
Sandero2 heeft het helemaal juist

Sandero2 heeft het helemaal juist

Juist Sandero2 heeft het helemaal begrepen.... zo is 'mijn' treath berichtje bedoeld !!!!

Gewoon mijn setup verbreden, met een soortgelijke synth als de virus indigo....

benaderen de volgende synth dit voor een groot gedeelte ?

- Roland EG 101 ( ?)
- Yamaha CSX 2
- Roland JP 8000

Zijn dit synths waarmee je een beetje lekker knallende comerciele, ORGINELE trance -melodielijnen
kunt maken ?
ed....

Zijn er ondertussen nog nieuwe access virus indigo geluiden ( via site van hen) ?
Ben al in het bezit van bank A tot H .... demo is gedumpt...



*D *D :okdan:
 
Er staat zat op de site...

Misschien weet iemand dat URL van die Manuel Schleis...die verkoopt ook soundsets voor de Indigo...

is toch goedkoper dan een hele nieuwe synth waar natuurlijk ook veel (de helft) niet commerciele sounds op zitten...

van die mooie "zipzapplop" geluidje die Gigi niet gebruikt..

En dan zit net dat commerciele geluidje er niet bij? wat dan? weer een nieuwe synth?

Waarom nog iets vergelijkbaars als je Indigo? dat heb je toch al?
 
Re: Sandero2 heeft het helemaal juist

Re: Sandero2 heeft het helemaal juist

Origineel geplaatst door jaccis
Zijn er ondertussen nog nieuwe access virus indigo geluiden ( via site van hen) ?
Ben al in het bezit van bank A tot H .... demo is gedumpt...

...je gebruikt alleen presets?
 
Back
Top