Is de supersaw fout?

:luv: SUPERSAW4LIFE ! :luv:
 
Hier issie dan, mijn supersaw song:


In eerste instantie wilde ik er iets ernstigs mee maken maar het werd al snel het ultieme botsauto liedje haha!


Heftig! Dit is geen botsauto-banger maar meer een vlucht in een losgeschoten karretje van de turbopolyp. Lol. Props voor de 90's bass btw.
 
Deze video bevat onomstotelijk blind getest bewijs dat een super saw ook heel erg dik en romig kan klinken:beard:
 
Oh, ja.. wow.

Ik ben momenteel achter de schermen het Synthforum aan het debuggen.. Maar af en toe.. als de bugs te gortig worden, gun ik mezelf ook even een vette supersaw! Kan ik er weer tegenaan. Heb dan wel geen 8-voice, in de studio staat genoeg anders supersaw-materiaal.. :D:duivels:
 
Nou uw bijdrage word zeer gewaardeerd.
Zoals je kunt zien is het synthforum beheren ongeveer net zo slecht voor je muisarm als de 8 voice te tunen ;)
 
Nou uw bijdrage word zeer gewaardeerd.
Zoals je kunt zien is het synthforum beheren ongeveer net zo slecht voor je muisarm als de 8 voice te tunen ;)

De "spambotbug" in de forumsoftware is gevonden... Duurt nog even voor het kan worden doorgevoerd, maar dan kunnen de registraties weer open! Hopelijk morgen..

Nu even lekker superzagen om de overwining te vieren.. :Z
 
Wie is Markpitchard ?
 
Volgens mij zitten ze zat in de Vlaamse cinema. Ik moet bijvoorbeeld denken aan Aanmodderfokker.

[OT] Een beetje lullig is het wel, maar Tokkie is gewoon een achternaam. Er was ooit een asociale familie in Nederland op tv en die heet zo. Sindsdien is het een eigen leven gaan leiden. Laatst belde een keurige nieuwe opdrachtgever mij op. Die heeft dezelfde achternaam. Nou ja, wel meteen gespreksstof. Ik zal eens vragen of hij van super saws houdt :D [/OT].
 
Beter een supersaw dan zo'n harmonischen loze zeik sinus. Valt weinig mee te beginnen verder.
 
Back
Top