X

Freaky! HR-16:B

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Freaky! HR-16:B

Wat krijg je als je een HR-16:B neemt, elke output door compressors jetst, deze stuk voor stuk mega-eq't,, daarna door de Alesis Bitrman en Metavox haalt en het hele circus nog een keer door een compressor? KLIK!

Ik vond 't wel grappig... iemand nog ideetjes om de boel wat punchier te krijgen? En wat vinden jullie van de kick?

Graag veel commentaar!

Met alle respect en gedane moeite maar vind het resultaat niet zo erg schokkend...
    Zeg niet dat het niet leuk klinkt maar vind het een beetje omslachtig gedaan zo

Wel leuk als je zo aan het experimenteren bent !

Comment

Origineel geplaatst door Kevin
      Met alle respect en gedane moeite maar vind het resultaat niet zo erg schokkend...
      Zeg niet dat het niet leuk klinkt maar vind het een beetje omslachtig gedaan zo

Wel leuk als je zo aan het experimenteren bent !
      Mjah, het is ook niet zozeer als bruikbaar bedoeld of om mee verder te gaan, maar je kent 't wel... 's avonds laat... beetje bier d'r in en dan kom je wel 's wat knoppen enzo tegen!

Nu ik het zelf zo terug hoor klinkt het inderdaad minder dan gisterenavond...

Comment

Bericht door een moderator:
        Naar aanleiding van een tip van een lid verplaatst.
        JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
        http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
        Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
        Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

Mjah, vroeg me al af waar ik dit bericht moest laten...

Comment

owkidokelie
            klinkt heel erg appart en leuk,
            maar in mijn oren niet erg punchy...

groetjes

Curt

Comment

Stop met drinken

Comment

Origineel geplaatst door Wiseguy
                Stop met drinken

Comment

Bwa dat zuigen werkt best hypnotiserend. Ik snap je bedoeling. Track rond bouwen zou ik zeggen.

Comment

Working...
                  X