[Q&A] Rozzbox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.262
Locatie
Grou
logo7.gif

L.L. Electronics RozzBox One

[Prophet] Wat deed je besluiten een synthesizer te ontwikkelen?
Ik bedoel dit in het kader van: ben je meer een muzikant, een experimentele onderzoeker (wiens plannen een eigen leven gaan leiden) of iets daartussen?


Da's moeilijk te zeggen, omdat muziek en electronica me allebei erg interesseren.
Maar ik voel me meer een muzikant: met electronica werken betekent voor mij vooral "het gebruiken van een stuk gereedschap om een eindresultaat te behalen". Ik ken veel mensen die "programmeren om het programmeren" en die lijken meer geinteresseerd in technische uitdagingen dan in het uiteindelijke resultaat.

Wat betreft m'n overige bezigheden, ik studeer psychologie.

[Hanz] Hoe gaan de verkopen? Ik kan me voorstellen dat je verrast bent door het succes, omdat de RozzBox begon als 'hobbyproject'.

Laten we afwachten wat er gebeurt als het Duitse Keyboards Magazine een test publiceert.
Ik ben erg nieuwschierig!

[Hanz] Heeft het succes nog gevolgen voor beschikbaarheid en prijs?

Het zal de prijs niet beinvloeden, maar de beschikbaarheid zal erdoor verbeteren.
Op dit moment kan ik niet vrij beslissen hoeveel RozzBoxen ik ga bouwen, omdat ik mijn risico zo klein mogelijk wil houden. (Ik wou dat ik het geld had, op dit moment echter... )

[Alexandre Redwood] Assembleren jullie de RozzBox zelf? Denk je dat je op deze manier wel op tijd kan leveren?

Wij doen alleen de eindassemblage, circuit boards en behuizingen worden door anderen gedaan.
Het zou onbetaalbaar worden als we dat "met de hand" moesten doen.

[JohnnyBusca] Wat was de moeilijkste stap tussen prototype en het productiemodel?
Wat leek aanvankelijk simpel en bleek uiteindelijk toch lastig?