gaat er nog iemand naar de bob moog tribute in de sugarfactory vanavond??

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
ik ga daar vreselijk zijn in iedergeval!! :D

ROBERT MOOG TRIBUTE - Wednesday the 18 th of october
LATE NIGHT: 22:00 - 05:00 SUGARFACTORY
Party. CD Presentation

LEGOWELT vs ORGUE ELECTRONIQUE ./ live, NL./ KASSEN ./live, NL./ TLR./dj, NL./ ALEXANDER ROBOTNICK./ live, Italy./ TRAXX ./dj, US./ RUDE 66./ live, NL./ COSMIC FORCE./live, NL./ KEITH TUCKER./ dj, US./ LUKE EARGOGGLE./ live, Sweden./ URBAN TRIBE./dj, US, Stingray./ SNOW ./vj./

Amsterdam Dance Event Special

When synthesizer pioneer Bob Moog passed away, artists from around the world joined forces to make a tribute CD with exclusive tracks dedicated to Bob Moog. Tonight we present that very CD, with (live) performances by many of the artists featured on it. The CD is brought by crème organization, an Immaculate Conceptualists production. ....Click for more Sugar >>

www.globaldarkness.com
 
Ik kan niet vinden wat de schade is aan de deur is en of dit wel mogelijk is
 
als ik nog een kaartje kan kopen kom ik. Het lijkt me erg leuk. edit..
 
Laatst gewijzigd:
al met al een geslaagde avond!
af en toe wel een hoop lawaai, maar dat maakte alexander robotnick de laatste anderhalf uur ruimschoots goed.
heerlijk melige jaren 80 italo disco in een modern jasje.
erg grappig was ook legowelt en orgue electroniqque. ik voelde mij weer 20 jaar jonger toen ik met wat vrienden op analoge bakken als de ms 20 gelijk soortige sessie,s deed!de hele avond heerlijk herrie produceren!:D
ook stingray knalde het dak erzowat af.
maar wat wil je, iemand uit detroit die ook al 15/20 jaar bezig is...
foto,s

filmpje

nog een filmpje
en die golfplanksurfer meende ik wel gezien te hebben, maar ik lees je bericht nu pas...
 
Laatst gewijzigd:
bob moog tribute? als de foto's representatief zijn, is die titel ook maar lijkenpikkerij. geen moog te bekennen?!
 
Origineel geplaatst door Leo
bob moog tribute? als de foto's representatief zijn, is die titel ook maar lijkenpikkerij. geen moog te bekennen?!

Zijn tributes niet per definitie lijkenpikkerij?
 
Ziet er geslaagd uit, vanuit de foto's (heb geen geluid hier).
Mijn hart gaat sowieso harder kloppen bij al die gave bakjes op een hoop:D
Legowelt spant de kroon, alsof ie het geluid (diep) aan het uitgraven is :D
 
weet er iemand hier trouwens een beetje betaalbare digitale camera die wel behoorlijke foto,s in het donker kan maken zonder flits??
ik heb nog wel een aantal filmpjes gemaakt (voornamelijk van robotnick, wat een grappige kerel was dat:D )
die zal ik binnekort ook online zetten
 
Origineel geplaatst door bliepertronic
weet er iemand hier trouwens een beetje betaalbare digitale camera die wel behoorlijke foto,s in het donker kan maken zonder flits??
ik heb nog wel een aantal filmpjes gemaakt (voornamelijk van robotnick, wat een grappige kerel was dat:D )
die zal ik binnekort ook online zetten


hehe; die bestaaat niet; zonder flits; of je moet een statief bedoelen.
sluitertijd van een camera is altijd onderhevig aan de hoeveelheid licht die er voorhanden is, tenzij je dus een statief hebt, want dan zijn langere sluitertijden mogelijk (maar ja je onderwerp beweegt ook)
scherp en donker in combinatie maakt altijd een soort van extra lichtbron/flits nodig
 
was leuk, al heb ik geen Moogs gezien, behalve die op de projecties.

filmpje legowelt vs orgue electronique

filmpje rude 66

pics

was er vanaf het begin, Alexander Robotnick is een toffe gast, gelukkig heb ik "problemes d' amour" nog bij de soundcheck gehoord, want voor zijn optreden gingen wij weg...

EDIT: bliep, op deze foto zie je mij staan te filmen :D
 
Origineel geplaatst door markaugust
hehe; die bestaaat niet; zonder flits; of je moet een statief bedoelen.
sluitertijd van een camera is altijd onderhevig aan de hoeveelheid licht die er voorhanden is, tenzij je dus een statief hebt, want dan zijn langere sluitertijden mogelijk (maar ja je onderwerp beweegt ook)
scherp en donker in combinatie maakt altijd een soort van extra lichtbron/flits nodig

Als je een goede partij licht op het voorwerp hebt staan wat je fotograferen wil moet je een eind kunnen komen met een camera met een hele hoge iso-waarde (bij analoog is dat de waarde op het rolletje). Rond de 1600 iso kun je behoorlijke foto's van een goed belichte podiumact maken. Meeste digicams hebben dit echter niet. En van de gene die het wel hebben worden de foto's vaak korrelig.

Om die fletse foto's te voorkomen wordt wel eens een zogenaamde omni-bouce op de flitser gebruikt.

Huub huub barbaratruuk, probeer het eens met een vloeitje voor je flits! Genoeg blowers op zo'n feest om een lange vloei te ritselen die je er voor plakt. Probeer het eens!


Edit: had vloeitje voor lens staan, moet natuurlijk voor flits zijn.
 
ik heb er wel een nachtflits opzitten.
die flitst 2 keer, berekend dan kennelijk de lichtwaarde en neemt dan pas de foto.
maar ook hier moet je zelf en vooral het te fotograferen object stil staan!
dat laatste is op een feest dus onmogelijk!
gewoon even doorsparen mischien?
deze foto,s zijn met een toestel van 2000 euro ofzo gemaakt.

goed belichte foto,s
 
echt een helden feestje weer!8)
echt practog om alexander robotnick zo te zien freaken!
Legowelt was ook weer top!Beetje kort alleen:kroon:
 
wow, die legowelt en orgue electronique ga ik eens uitchecken binnenkort. als ik een cdtje tegenkom scoor ik het meteen!

heb dus wat gemist:frons:

(was er eigenlijk wel een soort link met moog btw?)

bliepbliep
 
Back
Top