EM/Ambient van Nederlandse bodem presentatie

waveman2.3

Stamgast
Lid sinds
9 oktober 2007
Berichten
258
Locatie
010 eo
Op vrijdag 7 augustus verschijnt in het Bandcamp van 'The Cosmic Musical Connection' (https://thecosmicmusicalconnection.bandcamp.com) een compilatie getiteld 'Dutch Electronic Masters' met de beste elektronische muziek van Nederlandse artiesten. De inkomsten uit de downloadverkoop komen ten goede aan de Underground-ÄxpÄrten.
Op dezelfde dag wordt het volledige album vanaf 20.00 uur aan onze luisteraars gepresenteerd tijdens een nieuwe aflevering van 'Hippiesland Chillzone'.
Luister en chat gezellig mee tijdens de uitzending op http://www.underground-aexpaerten.de/Radio1.html. In de tuin, op het balkon of gewoon binnen.
 

Attachments

  • Cover46566238DutchMasters.jpg
    Cover46566238DutchMasters.jpg
    72,6 KB · Bekeken: 204
Dank Ishi en TechForze voor het aanpassen van de Link alsmede de locatie.
Wellicht is deze locatie ook beter om mijn maandelijkse(WavemansUnderground)program hier te posten.
 
Dank voor het delen. Klinkt goed tot nu toe.
Ik krijg wel langzaamaan wat moeite met langdradige elektronische muziek. Jaren geleden was ik een groot fan van Klaus Schulze, maar ik ben ondertussen een beetje afgeknapt op z'n eindeloze "genoodle" (z'n jaren 70 classics blijven natuurlijk top). In veel van z'n muziek zitten goeie elementen, maar om het nou steeds over zo'n lange tijd uit te smeren...
Overigens is Steve Roach mijn onbetwiste nummer 1 op het gebied van elektronische muziek en die kan ook erg langdradig zijn. Dus ik kan nog steeds veel hebben. :)
Anyway, dit zegt natuurlijk niets over deze muziek van Nederlandse bodem. Ik ga alles eens rustig beluisteren en kom er dan op terug.
 
Dank voor je reactie Bahamut, nu bezig met de lijst van muzikanten die ik vrijdag de 28e draai.
Waar het vorige keer Nederlands was is het deze keer de muziek van Belgie en wel van luisteraars die vroeger
naar Muziek uit de Kosmos BRT2 luisterden, je ben welkom in de chat.
 
Back
Top