Dutch modular fest 2020

Gaat niet door. Ze gaan wel "iets online" doen.
 
Grappig dat het in eindhoven zou zijn, jammer dat het niet door kan gaan natuurlijk.
Afgelopen jaar moeten missen vanwege tijd-gebrek.
 
Afgelopen twee jaar in Den Haag was het erg leuk. Ik was wel benieuwd geweest wat ze er met een nieuwe locatie van hadden gemaakt. Hopelijk 2021 dan!
 
Omdat ik het festival met Den Haag associeer, omdat het al jaren daar wordt gehouden.

Dus vind ik het grappig dat het nu "ineens" in Eindhoven zou zijn.
 
=(=(=(

Ben niet zo vd online shows, daar kijk ik liever samenvattingen van wat er is uitgekomen.

(Ik had 5 uitjes gepland dit jaar, en ik verwacht dat de 2 die nog zouden moeten gebeuren ook gecanceld gaan worden, wat een schijtjaar voor uitjes =(, gearwise is het dan wel weer redelijk goed :engel:)
 
Omdat ik het festival met Den Haag associeer, omdat het al jaren daar wordt gehouden.

Dus vind ik het grappig dat het nu "ineens" in Eindhoven zou zijn.

Klopt, afgelopen twee jaar was het in Den Haag. Doordat iemand het bestuur heeft verlaten konden we ook niet meer in de besturing blijven. Eindhoven is een bewuste keus geweest vanwege een aantal redenen. Er was makkelijker een ruime plek te vinden die aan de eisen voldoet en daarmee ook een partner (TAC), Eindhoven is een stuk goedkoper dan welke stad in de Randstad dan ook (bv parkeren, overnachten etc) en Eindhoven is goed bereisbaar (luchthaven en dicht bij grens Duitsland & Belgie).

Helaas gaat DMF als festival dit jaar niet door maar op zaterdag 29 augustus gaan we inderdaad "iets" online doen: dat zullen optredens zijn en presentaties van makers. Dat gaan we zoveel mogelijk live vanuit TAC doen. Er zal ook wel een pre recorded set tussen zitten of een zoom sessie met een maker, maar de insteek is "live vanuit TAC".
Ik loop nu even op de zaken vooruit, maar naar alle waarschijnlijkheid kan er ook wel wat publiek bij zijn. Wellicht zijn 100 bezoekers tegen die tijd toegestaan. Ik denk dat dat iets heel moois kan opleveren.

Dus we proberen er iets van te maken, door de modular scene, voor de modular scene.
 
Back
Top