Colorspace FD5F00

Probeer te zoeken wat het is, entree is 11eu dusja dan wil ik even zien wat het inhoud... Maar kan 't serieus niet vinden ??

Op beide links vind ik geen uitleg, geen programma, kan iemand mij helpen? Na 3x doorklikken op info dan nog net kunnen vinden waar 't is :D
 
Ik vind oranje blokjes en rondjes ook heel mooi, maar als tip zou ik de organisatie toch echt mee willen geven dat ze moeten laten weten wat ze organiseren. Wat is het, wie speelt er enz...
 
Waarschijnlijk is het een carnavalsfeestje voor webdesigners. Die herkennen de naam als hexadecimale kleurcode FD5F00.
Een uitleg ontbreekt want dan komen er teveel leken. Denk ik.
 
Het moet natuurlijk een gevoel van "underground" geven, dus zo min mogelijk info. Prima, maar waarom moet dit dan wel op een openbaar forum?
 
Jongens, feedback geven is prima maar wees ook maar eens blij dat mensen iets organiseren en daarvoor moeite doen...
Vind het raar hoe zoiets dan op basis van de pr afgezeikt word. Toch niet waar het essentieel om gaat?
 
Jongens, feedback geven is prima maar wees ook maar eens blij dat mensen iets organiseren en daarvoor moeite doen...
Vind het raar hoe zoiets dan op basis van de pr afgezeikt word. Toch niet waar het essentieel om gaat?
:okdan: zeker waar.. eh slechts willen weten wat iets is, is natuurlijk geen afzeiken. Dat was zeer zeker niet de bedoeling, blame the autism.. kan er slecht tegen als iets zo vaag is.

Dan haak ik beetje af, omdat het best een ondernemingkje is voor me uit Hellevoet.. vervoer e.d. dan wil weten wat het is.

Maar nu ik t weet, next time ! 8)
 
Back
Top