AntennA Festival 21+22/02/2020 in Evergem (B): ontdek de Synthi 100

TomC

Stamgast
Lid sinds
23 december 2004
Berichten
191
Locatie
Hever, België
op 21 en 22 februari 2020 kan je in CC Stroming in Evergem (bij Gent, België) terecht voor het AntennA festival. Behalve een reeks elektronische muziekconcerten met 99.9 (het nieuwe project van Front 242 bezieler Daniel B, Elko Blijweert en Edwin Vanvinckenroye) en Mia-winnaar Poltrock als headliners, zullen er ook diverse workshops zijn, waarbij uitzonderlijk de Synthi 100 van het Gentse IPEM labo naar CC Stroming zal worden overgebracht.
Meer info en tickets via www.antennafestival.be .
 
Cooltje, hebben SF leden de vriendenprijs tarief?
 
Sorry, het vriendenprijs tarief is voor de "vrienden van het CC", dus de mensen die een abonnement hebben. Maar met 16 € voor een ticket is het best een democratische prijs, toch ;-). Meer details over de randactiviteiten komen binnenkort op de website, we hopen nog wat meer modulair plezier naar daar te halen.
 
Sorry, het vriendenprijs tarief is voor de "vrienden van het CC", dus de mensen die een abonnement hebben. Maar met 16 € voor een ticket is het best een democratische prijs, toch ;-). Meer details over de randactiviteiten komen binnenkort op de website, we hopen nog wat meer modulair plezier naar daar te halen.

Geen probleem, met de kleine besparing kon ik toch maar mogelijks 0,1mm² aan extra eurorack winnen. Ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt rond de workshops, want die interesseren me wel. Ik woon er op 15' van :-)
 
lijkt me leuk
 
Ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt rond de workshops, want die interesseren me wel. Ik woon er op 15' van :-)

Als de precieze details rond zijn zal ik het hier ook nog eens posten, het is nog even puzzelen met de timing van de randevenementen, want we hebben de foyer met verschillende zones en een deel van de aangrenzende bibliotheek, wat we dan ook nog een beetje moeten afstemmen op de concerten in de toneelzaal natuurlijk ;-).
 
Is er een update over de randactiviteiten?
 
We zijn nog een paar dingen aan het afronden voor de randactiviteiten, eerstdaags de volledige info. Naast de demo's van de Synthi 100 en enkele andere modulars , zouden we graag zoveel mogelijk mensen de kans willen geven om de Synthi 100 zelf te testen, maar een beetje toezicht bij zo'n zeldzaam instrument lijkt wel verstandig ;-)
 
De verhuis van de grootste is alvast klaar ;-)

86807010_2463987243915722_3257814362819133440_n.jpg


21/02: om 20u30 DIY Modular met twee gastartiesten en 22u30 Hands On for Modular Starters
22/02: 16u Hand On for Modular Starters 18u Generative Modular Synthesis

Antennafestival.be
 
Back
Top