Vanavond: DDW Music - Timecop1983's Neon Dreams

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.268
Locatie
Eindhoven
Vanavond in de Effenaar (Eindhoven) syntforum lid Timecop met een synthwave avond :). Kost je een tientje aan de deur: https://www.effenaar.nl/agenda/9638/ddwmusicday7

Van de Effenaar site:

Neon Dreams
Vooruitlopend op de eigen clubavond 'Neon Dreams', zal de Eindhovense synthwave koning Timecop1983 vanavond terugkomen en een verse set knallen. Speciaal voor DDW Music Festival nodigt hij Kalax en DJ Devereaux85 uit. Neon Dreams is een viering van de soundtracks en computerspellen uit de jaren 80 met artiesten en dj’s van nu. Line up: Kalax, Dj Devereaux85, Timecop1983, NINA

Timecop : ga je een synthwave club avond doen??

5d5414d0d0b54.jpg
 
Last edited by a moderator:
Leuk dat je het hier plaatst! Dank je kobuz !

Het is inderdaad de bedoeling dat we een terugkerend concept gaan organiseren in de Effenaar gefocussed op Synthwave en aanverwante stijlen. Vanavond tijdens DDW Music, volgende week donderdag als voorprogramma voor Perturbator (met mijzelf en Neoslave) en volgend jaar hopelijk een op zichzelfstaande avond. :)
 
ik moet toch maar eens naar eindhoven verhuizen ;-)
 
Leuk dat je het hier plaatst! Dank je kobuz !

Het is inderdaad de bedoeling dat we een terugkerend concept gaan organiseren in de Effenaar gefocussed op Synthwave en aanverwante stijlen. Vanavond tijdens DDW Music, volgende week donderdag als voorprogramma voor Perturbator (met mijzelf en Neoslave) en volgend jaar hopelijk een op zichzelfstaande avond. :)

Nice! Mooie aanvulling op al het (ook zeer welkome) techno geweld =)
 
Eindhoven is net wat ver anders had ik ook graag even gesynthwaft. Veel plezier vanavond!
 
Oh cool, Timecop Helaas ziek, anders had ik het graag gezien. Mis de DDW wel een beetje. Jaren geleden gegaan. Trouwens, tof dat je hier zit. Ik luister regelmatig je tracks op soundcloud in de trein :-). Beste van de synthwave collecties hoor!
 
Oh cool, Timecop Helaas ziek, anders had ik het graag gezien. Mis de DDW wel een beetje. Jaren geleden gegaan. Trouwens, tof dat je hier zit. Ik luister regelmatig je tracks op soundcloud in de trein :-). Beste van de synthwave collecties hoor!

Dank! Zit hier inmiddels al een aantal jaartjes! :)
 
Was een mooie avond in ieder geval :). Toffe acts, goed geluid, had alleen wat drukker mogen zijn. Er was ook wel veel (en goede) concurrentie die avond, hopelijk zal dat met de clubavonden minder zijn. En Timecop volgende keer weer je keyboards op een stand zoals vorig jaar in de Dynamo? Staat wel wat interessanter dan achter zo'n enorm podiumblok ;)
 
Was een mooie avond in ieder geval :). Toffe acts, goed geluid, had alleen wat drukker mogen zijn. Er was ook wel veel (en goede) concurrentie die avond, hopelijk zal dat met de clubavonden minder zijn. En Timecop volgende keer weer je keyboards op een stand zoals vorig jaar in de Dynamo? Staat wel wat interessanter dan achter zo'n enorm podiumblok ;)

Leuk dat je er bij was!

Helaas viel het inderdaad behoorlijk tegen qua bezoekers. Maar blijkbaar was dat bij meerdere events het geval... Beetje jammer..

Mijn planning was inderdaad om met een paar stands op het podium te staan, maar omdat de dames van NINA al opgesteld waren en er na mij geen change-over tijd was heb ik alles op de tafel gezet.
 
Back
Top