X

Vanavond: DDW Music - Timecop1983's Neon Dreams

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Vanavond: DDW Music - Timecop1983's Neon Dreams

Vanavond in de Effenaar (Eindhoven) syntforum lid Timecop met een synthwave avond . Kost je een tientje aan de deur: https://www.effenaar.nl/agenda/9638/ddwmusicday7

Van de Effenaar site:

Neon Dreams
    Vooruitlopend op de eigen clubavond 'Neon Dreams', zal de Eindhovense synthwave koning Timecop1983 vanavond terugkomen en een verse set knallen. Speciaal voor DDW Music Festival nodigt hij Kalax en DJ Devereaux85 uit. Neon Dreams is een viering van de soundtracks en computerspellen uit de jaren 80 met artiesten en dj’s van nu. Line up: Kalax, Dj Devereaux85, Timecop1983, NINA
    Timecop : ga je een synthwave club avond doen??

Click image for larger version

Name:	5d5414d0d0b54.jpg
Views:	5243
Size:	14,8 KB
ID:	3713443
    Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 27 oktober 2019, 21:38.

Gaaf. Go Timecop!
    http://soundcloud.com/maurize

Comment

Leuk dat je het hier plaatst! Dank je kobuz !

Het is inderdaad de bedoeling dat we een terugkerend concept gaan organiseren in de Effenaar gefocussed op Synthwave en aanverwante stijlen. Vanavond tijdens DDW Music, volgende week donderdag als voorprogramma voor Perturbator (met mijzelf en Neoslave) en volgend jaar hopelijk een op zichzelfstaande avond.
      Analog resistance is futile!

Gearlist: Casio SA-65, Fashion Key Board, Xin Anda Guitar en My First Sony voor recording

Comment

ik moet toch maar eens naar eindhoven verhuizen ;-)
        Gear:
        Access Virus TI Polar, DSi Pro 2 & REV2 8v, Roland JD-800, Crumar Bit99, Yamaha CS20M, Behringer Model D
        5U modular SYNTH-WERK ea
        Focusrite Scarlett 18i20, Alesis M1 active mk2
        DAW: Ableton Live 10
        Audio PC: Win 10 64bit
        en dat moet dan maar genoeg zijn...hoewel.....

Comment

Originally posted by Timecop View Post
          Leuk dat je het hier plaatst! Dank je kobuz !

Het is inderdaad de bedoeling dat we een terugkerend concept gaan organiseren in de Effenaar gefocussed op Synthwave en aanverwante stijlen. Vanavond tijdens DDW Music, volgende week donderdag als voorprogramma voor Perturbator (met mijzelf en Neoslave) en volgend jaar hopelijk een op zichzelfstaande avond.
          Nice! Mooie aanvulling op al het (ook zeer welkome) techno geweld

Comment

Originally posted by kobuz View Post

Nice! Mooie aanvulling op al het (ook zeer welkome) techno geweld
            Dat hopen we wel ja!

Gearlist: Casio SA-65, Fashion Key Board, Xin Anda Guitar en My First Sony voor recording

Comment

Eindhoven is net wat ver anders had ik ook graag even gesynthwaft. Veel plezier vanavond!

Comment

Oh cool, Timecop Helaas ziek, anders had ik het graag gezien. Mis de DDW wel een beetje. Jaren geleden gegaan. Trouwens, tof dat je hier zit. Ik luister regelmatig je tracks op soundcloud in de trein :-). Beste van de synthwave collecties hoor!
                Dynaudio BM12aIII | RME, UA Apollo, Audient, Behringer interfaces | Cubase 9 | Roland A800Pro | Roland V-Piano | JV-1080 | 2x JP-8080 | Blofeld | Tetra4 | Kawai K1 MK2 | An1X | Radial Engineering J48 | Rode NT-5 pair | Superlux CM-H8C | Hurdy gurdy | Farida FH-69 | Challenger Tele | VSTI: Waldorf ED 2 LE | Wavestation | VSL SE 1 & 4

Comment

Originally posted by specimanx View Post
                  Oh cool, Timecop Helaas ziek, anders had ik het graag gezien. Mis de DDW wel een beetje. Jaren geleden gegaan. Trouwens, tof dat je hier zit. Ik luister regelmatig je tracks op soundcloud in de trein :-). Beste van de synthwave collecties hoor!
                  Dank! Zit hier inmiddels al een aantal jaartjes!

Comment

Leuke tip! Wil het wel een keer meemaken, wanneer m'n agenda zegt dat het kan.

Comment

Was een mooie avond in ieder geval . Toffe acts, goed geluid, had alleen wat drukker mogen zijn. Er was ook wel veel (en goede) concurrentie die avond, hopelijk zal dat met de clubavonden minder zijn. En Timecop volgende keer weer je keyboards op een stand zoals vorig jaar in de Dynamo? Staat wel wat interessanter dan achter zo'n enorm podiumblok

Comment

Originally posted by kobuz View Post
                        Was een mooie avond in ieder geval . Toffe acts, goed geluid, had alleen wat drukker mogen zijn. Er was ook wel veel (en goede) concurrentie die avond, hopelijk zal dat met de clubavonden minder zijn. En Timecop volgende keer weer je keyboards op een stand zoals vorig jaar in de Dynamo? Staat wel wat interessanter dan achter zo'n enorm podiumblok
                        Leuk dat je er bij was!

Helaas viel het inderdaad behoorlijk tegen qua bezoekers. Maar blijkbaar was dat bij meerdere events het geval... Beetje jammer..

Mijn planning was inderdaad om met een paar stands op het podium te staan, maar omdat de dames van NINA al opgesteld waren en er na mij geen change-over tijd was heb ik alles op de tafel gezet.

Comment

Working...
                        X