Dutch Modular Fest 2019

akleijweg

Ingeburgerd
Lid sinds
21 april 2018
Berichten
37
Aangezien ik DMF 2019 nog niet voorbij heb zien komen op dit forum heb ik deze discussie aangemaakt.

DUTCH MODULAR FEST 2019

27 and 28 September The Hague NL
The Dutch festival for modular synthesizers.
Meet the makers, join workshops, get surprised by the live gigs and above all; enjoy the scene!

https://www.dutchmodularfest.com/

Ik kon er vorig jaar helaas niet bij zijn. Wie is er wel bij geweest? Wat waren jullie ervaringen?
 
:okdan:

Ik ben er helaas nog nooit geweest, maar dit kan niet anders dan de moeite waard zijn.
Hopelijk ben ik er dit jaar wel bij.
 
Vorig jaar was leuk. Beetje krakers-setting inclusief vegan eetkraam. Leuke mix tussen profi en knutselaars. Leuke workshops en veel genoodle.
 
Klinkt goed! Ik ben vooral nieuwsgierig naar de workshops. Heb wel wat ervaring met solderen maar ik heb de eerste stap in DIY eurorack nog niet durven zetten. Dit zou een mooie gelegenheid kunnen zijn om een kit te maken :)
 
Hoe moet ik dit zien? Een soort keine Messe maar dan alleen modulars, dus stands waar je eea kun bekijken? Of alles op podium en van afstand?
 
Het is een soort Messe maar dan veel kleiner. Met een stuk of 20 of 30 standjes waar je spullen kan bekijken. De meeste stands hebben ook spullen te koop. En er zijn optredens en workshops waar je zelf dingen kan bouwen bijvoorbeeld. Ook is er vrijwel constant live muziek met modulars en er zijn wat ruimtes met kunst.
 
Volgend jaar zou ik het leuk vinden (ook evt vrijwilligen) maar dit jaar helaas te weinig tijd. Kwam er te laat achter :-(
 
^ gezien het fest dit jaar op vrijdag en zaterdag is zou ik zeggen: zaterdag de hele dag.

Ik moet m'n kaartje nog kopen (was vorig jaar ongeveer half jaar van te voren hehe), maar ik heb de data + een envelop met geld al gereserveerd :#
 
Is er misschien ook een mogelijkheid om modules te ruilen? cq zou het zinvol zijn modules daarvoor mee te nemen?

Hier een paar van mijn foto's van vorig jaar;
DMF2018.jpg
 
Dank voor de info, ziet er interessant uit :)
 
ik heb wel eens kits / modules geruild daar, dus het kan goed lijkt me :)
ik heb wel wat ruilspul. morgen check ik wat.
Wat heb jij?
 
Nog ff, ik zie geen tijden...? Tot hoelaat is het vrijdag? En is zaterdagavond op een andere locatie? Dank.
 
Back
Top