Dutch Modular Fest 2019

Even ongeveer: Vrijdag overdag en avond in de Besturing, Zaterdag overdag en avond in de Besturing/ Late avond-nacht in de Pip. Zondag doen we niet dit jaar (tenzij je vrijwilliger bent, dan is er voor jou en de makers/artiesten een BBQ/ Chill out).
 
Ik ga hier denk ik heen. Rijdt er OV in het weekend daar in de buurt?



Vind vegan wel ok als bijgerechtje.

Station Voorburg is 10-15 minuten lopen. En vorig jaar kon je ook een prima worst krijgen van dood dier.
 
Even ongeveer: Vrijdag overdag en avond in de Besturing, Zaterdag overdag en avond in de Besturing/ Late avond-nacht in de Pip. Zondag doen we niet dit jaar (tenzij je vrijwilliger bent, dan is er voor jou en de makers/artiesten een BBQ/ Chill out).

Top! Vrijdagavond dus ook :)
 
ik heb wel wat ruilspul. morgen check ik wat.
Wat heb jij?
Ik heb de Studio Electronics 5089 (ladder filter van de Boomstar) en de SD808 van Tiptop(oude panel) welke hier ook te koop staan.
En ik heb nog de BD808 en CB808 ook Tiptop, en nog een unity gain mixer van Synthrotek/STM.
 
ik sta er ook weer, met oa. een video modular workshop

Video modular workshop? Daar wil ik bij zijn! Nog helemaal geen ervaring mee, maar ik heb wel flink zitten kwijlen bij die website van LZX Industries :)
 
De workshop is op meerdere dagen
we nemen mee:
-LZX Cadet & Castle & Sandin DIY case
-LZX Vidiot
-Gieskes 3trinsRGB-1c + alle mogelijke mods

randapparatuur zoals v4 videomixer, panasonic mixer, checkmonitoren etc.

we zullen de oa. basis uitleggen van video synthese, video input, sync en feedback.
 
Ook leuk voor beginners?

Lijkt mij wel! Ik neem aan dat het alleen al de moeite waard is voor de optredens en het 'knopjes en lampjes kijken', en voor de prijs hoef je het ook niet te laten denk ik. En mocht je die video workshop bedoelen..
we zullen de oa. basis uitleggen van video synthese

Lijkt mij gericht op beginners/geïnteresseerden.
 
Mocht je benieuwd zijn naar de combinatie theremin en (semi-) modular en die uit willen proberen, dan kun je langskomen in de Zwaai en Draaikeuken van Theremin100. We staan nu met drie mensen en drie setups voor je klaar. Op de eerste verdieping, in de keukenruimte aldaar.
 
Net wat ver weg
kan het ook weer eens meer centraal in nederland , bv eindhoven ?
 
Dit staat op de workshop pagina:

"We provide all the tools you will need.
In all cases the makers are happy to help you and assist where necessary."

Maar het kan geen kwaad om wel wat mee te nemen lijkt mij?
 
Zag net op de fb van Erica Syths dat je modules kan pre-orderen en dan daar kunt oppikken met flinke korting. FF gechecked en idd, heb ene sample drum met meer dan 100 euro korting gepreorderd. Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar heb nu toch wat dingen verschoven om wel te kunnen haha
 
Back
Top