Synth- en ModularMeeting Eindhoven 01-09-2019

Ik heb er iig veel zin in en ben erg benieuwd wie er van het synthforum aanwezig gaan zijn met welk gear. :)

Ik ben er 's middags bij. Ik denk dat ik m'n DIY Wasp clone (Jasper) met een delaypedaaltje meeneem.
 
Staat in de agenda.

Helaas kan ik niet, moet dan 's middags ergens optreden.Misschien dat ik 's avonds effe binnenval.

@rdilago: Er zijn wat parkeerplaatsen bij TAC, maar die zijn meestal bezet. Een grote parkeergarage vind je om de hoek aan de mathildelaan. Gratis kennen ze niet in centrum ehv.
 
[
@rdilago: Er zijn wat parkeerplaatsen bij TAC, maar die zijn meestal bezet. Een grote parkeergarage vind je om de hoek aan de mathildelaan. Gratis kennen ze niet in centrum ehv.

Parkeergarage bij philipsstadion is niet veel verder, maar wel goedkoper dan Mathildelaan.
Parkeerplaatsen voor de deur van TAC zijn er genoeg, de parkeerplaatsen voor personeel TAC(laden lossen) zal bezet zijn met de 30 vrijwilligers/artiesten+personeel TAC die actief zijn die dag.

https://www.google.com/maps/dir/Tem...ilips+Stadion,+PSV-laan+85,+5616+LX+Eindhoven
 
Lijkt me leuk om met m'n modular en TB303 mee te jammen! :dj:
Hoe zit het met versterking? Is er een centrale mixer waar je in kan pluggen of zelf speakers meenemen?
Is er ook een soort van tempo sync (Midi, sync24, trigger) waar je op kan aanhaken?
 
Er is midi-clock (din) aanwezig waarmee gesynced kan worden. Plug je 6.3mm jack in de aanwezige mixer. Eigen mixertje+hoofdtelefoon meenemen raad ik wel aan, dat maakt het makkelijker voor jezelf om je geluid aan te passen, voorluisteren en monitoren.
Jammen in de Tuinzaal gaat over een volwassen PA en buiten op de binnenplaats over degelijke PA-monitoren.

Zorg voor voldoende kabels, deze merken met bv stukje tape is aan te raden.

edit;
Speakers meenemen is niet nodig.
 
Parkeerplaats bij TAC is bereikbaar via Mathildelaan > Gagelstraat > Ventoselaan
 
ik neem mijn custom banana Bastle Kastle mee en een aantal eigen ontwerpen
en een hoop analoge video modular!
 
Toch nog even binnengerend ook al was het laat, en ik vond het vet ! De 2 heren Modulab stonden fijn te gassen en de combinatie van gear was op z'n minst apart. Bedankt voor het organiseren !
 
Toch nog even binnengerend ook al was het laat, en ik vond het vet ! De 2 heren Modulab stonden fijn te gassen en de combinatie van gear was op z'n minst apart. Bedankt voor het organiseren !

:okdan:

Opkomst van de synthmeeting was minimaal, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een erg geslaagde dag.

Iedereen die een steentje begedragen heeft, bedankt!
 
Bedankt voor de perfecte organisatie! Fraaie omgeving voor een meeting, des te teleeustellend dat ik helemaal uit het hoge noorden kom en nauwelijks andere synthforum leden tegen kwam.... volgende keer gewoon gaan hoor! meld je je maar ziek op het werk ;-) en die gig kan wel even wachten ...
 

Attachments

  • DSCN0164.JPG
    DSCN0164.JPG
    80,5 KB · Bekeken: 138
  • DSCN0165.JPG
    DSCN0165.JPG
    82,3 KB · Bekeken: 140
  • DSCN0166.JPG
    DSCN0166.JPG
    50,3 KB · Bekeken: 142
Jammer van de lage opkomst inderdaad. Toch leuk om weer wat mensen gesproken te hebben en met rdilago z'n SH-1000 te kunnen spelen. Mooi instrument hoor!
Bedankt voor de goede organisatie inderdaad BIAM !
 
Jammer van de lage opkomst inderdaad. Toch leuk om weer wat mensen gesproken te hebben en met rdilago z'n SH-1000 te kunnen spelen. Mooi instrument hoor!
Bedankt voor de goede organisatie inderdaad BIAM !

Had ook die indruk dat de opkomst wat aan de lage kant was.
Inderdaad wat een prachtig exemplaar was me dat die sh1000, was gelijk of ie net uit de doos kwam en dat vr een synht van uit de Jaren 70
dus inderdaad bedankt rdilago om deze te brengen ik zou het niet durven hem buiten te laten uit zijn kot ;)

Had ook wel gedacht wat meer van zulke pareltjes te kunnen bezien, betasten, beluisteren.

Verder een leuk gesprek gehad met een van de mannen van modulab( wat klonk dat vet en beestig die klanken die hij tevoorschijn haalden )

Ben niet zo lang kunnen blijven ( ben al om half vijf vertrokken) ja twas zondag en de dag daarna was het eerste schooldag vr mijn zoon dus die moest op tijd in bed en tis toch een 1.5h rijden naar Eindhoven van Gent.

Verder vond ik het wel een zeer toffe leuke locatie (en vooral de bar wat was die de max met die poot in de deur :D) en vind ik Eindhoven echt een leuke coole toffe,relaxte stad.

Als het uitkomt in de toekomst zal ik er zeker wel nog eens naar zo een synthmeeting komen en breng ik ook wat speelgoed mee om te jammen :D.



Dank u organisatoren
 
Laatst gewijzigd:
Nog bedankt voor alle fijne reacties!
Deze staat volgend jaar weer op de to-do lijst!
 
Back
Top