Synthforum meetups: wie doet er mee?

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.641
Locatie
Zwolle
Dag forummers,

2 jaar geleden dropte ik een draadje over Synthforum Meetups. Er was interesse, maar het is volgens mij nooit echt van de grond gekomen. Ik moest er van de week opeens weer aan denken en het lijkt me nog steeds leuk om - noem eens wat - 4 keer per jaar op een zaterdag af te spreken en kennis te delen.

Nou zag ik bij Bax dat ze een potje hebben voor dit soort initiatieven. Stel dat zij een financiële bijdrage willen leveren voor bijvoorbeeld de zaalhuur, is hier dan interesse voor?

Destijds werd Den Bosch geopperd en op een zaterdag of zondag zou dit best kunnen. Dan kunnen Vlaamse forummers ook aanschuiven. Het lijkt mij in elk geval erg leuk en inspirerend. :okdan:

Groet,

Rutger
 
Misschien kan je beginnen met een keer. Afstand vanaf mijn woonplek is wel een reden om wel of niet te komen. Ik was erbij op de laatste synth meet en dat was de moeite.
Ik kan niet elk weekend want moet 1 oo 2 werken.
 
Ik kom met regelmaat forumleden tegen, maar wel vaak dezefde. Lijkt me leuk om eens wat meer gezichten achter de avatars te zien ;)
 
Indien in de buurt van Utrecht zeker interesse. Lange reistijden zijn minder geschikt voor mij persoonlijk.
 
ik ging eigenlijk wel elk jaar naar de meetings in Doornroosje en zou graag weer zulks bijwonen, afstand (vanaf Groningen) maakt mij dan niet eens zoveel uit. Dus ik ben voor, maar goed wie gaat het allemaal organiseren ???
 
Lijkt mij wel leuk. Ik moet met oV, voor mij maakt de afstand wel uit, maar ben wel voor dat er gewoon een wordt gekozen en dan kan ik zelf bepalen of het voor mij te doen is of niet :-)
 
lijkt mij ook wel eens leuk
Destijds werd Den Bosch geopperd en op een zaterdag of zondag zou dit best kunnen. Dan kunnen Vlaamse forummers ook aanschuiven.
inderdaad
 
Er is zo te zien dus wel animo :okdan: En ik heb een voorzichtig mailtje gestuurd naar Bax. Ze zien mogelijkheden, maar willen weten wat het hen zou kosten. Ik heb geen zin om dit in mijn eentje van de grond te tillen. Daarom de vraag: hoe kunnen we dit een vervolg geven? Een groepje van 3 of 4 mensen lijkt me ideaal.
 
Meerdere meetings per jaar verspreid over het land zou toch wel moeten lukken.
De maandelijke jamsessie van geluidsdrug in Eindhoven is al een kleine synthmeeting.:D Ik zal eens informeren of een meeting in TAC Eindhoven mogelijk is.
 
Hoeveel personen zijn er gemiddeld aanwezig op een synthmeeting? Tot op heden is het mij nog niet gelukt om erbij te kunnen zijn.
 
Ben meerdere keren in Doornroosje geweest en toch waren er gemiddeld wel zo'n 25/30 personen.
 
Ziet ernaar uit dat het in TAC Eindhoven (Temporary Art Centre) wel moet lukken. Voldoende parkeerplek en loopafstand vanaf het station. (tegenover psv-stadion)

Laat maar weten wat jullie ervan vinden. :)

https://www.tac.nu/
 
Uur rijden. Te doen. Tenzij ik moet werken :S
 
Hmm, 'wij' (uit 020) zijn daar niet zo geliefd... :engel:

Zolang je TAC binnenloopt en niet die ballen tent ernaast merk je er niets van hoor. ;)
(voetbal interesseert me geen bal)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top