Synthforum meetups: wie doet er mee?

Is t de bedoeling dat bezoekers ook gear meebrengen?
 
Er is nog geen bedoeling. Er is nu alleen een idee en wat mij betreft de intentie om dit te realiseren. Als er voldoende belangstelling is. Maar dan lijkt het me goed om een organisatiegroepje te vormen. En te peilen of mensen ook echt willen komen.

Ik heb contact met Bax Music en heb ze een voorzichtige kostenschatting gemaild. Het zou te gek zijn als ze als sponsor willen optreden. Dan zijn er verder nauwelijks tot geen kosten aan verbonden.

Ik wil hier best mijn schouders onder zetten. Maar niet in mijn eentje. En ook pas als ik zeker weet dat er serieuze interesse is. Dan kunnen we ook nadenken over een programma, meenemen van gear etc. Maar dat is pas de volgende stap.
 
Ik was ook een keer dat ze in het gemeenten museum van Den haag geweest en ik moet zeggen dat me goed is bevallen!

Ik kom zeker als ergens een meeting gehouden word van de partij als het op datum is dat ik kan heen gaan.

En dan neem ik eventueel nog een paar vrienden van me mee die ook muziek maken mee!
 
Er is nog geen bedoeling. Er is nu alleen een idee en wat mij betreft de intentie om dit te realiseren. Als er voldoende belangstelling is. Maar dan lijkt het me goed om een organisatiegroepje te vormen. En te peilen of mensen ook echt willen komen.

Ik heb contact met Bax Music en heb ze een voorzichtige kostenschatting gemaild. Het zou te gek zijn als ze als sponsor willen optreden. Dan zijn er verder nauwelijks tot geen kosten aan verbonden.

Ik wil hier best mijn schouders onder zetten. Maar niet in mijn eentje. En ook pas als ik zeker weet dat er serieuze interesse is. Dan kunnen we ook nadenken over een programma, meenemen van gear etc. Maar dat is pas de volgende stap.

iig super idee! :okdan:
Interesse zal er zeker genoeg zijn, maar hoeveel mensen er daadwerkelijk komen is lastig in te schatten.
Ik zal mijn best doen om een meeting in Eindhoven te organiseren. Voldoende muziekvrienden hier om het te realiseren. Zodra ik meer info heb laat ik het hier weten.

Zou tof zijn als er binnenkort ook 1 zou komen in midden Nederland. :mega:
 
1 september werk ik. week erna niet, 2 weken erna wel en dat loopt zo door
 
Leuk, ik ga zeker proberen om er bij te zijn!

Overigens kom ik ook bij het Faqlab (wat 2x per jaar in de Willem Twee Studio/Toonzaal in Den Bosch is) ook altijd forumleden tegen. Daar staat (volgens mij als LAB_ het regelt) ook wel het nodige aan gear. En is altijd gezellig... :biertje:
 
Schermafbeelding 2019-07-08 om 17.20.53.png



Is het een idee om een Doodle te maken zodat mensen data kunnen aankruisen die hen past? Wordt dan bijvoorbeeld zoiets. Ik weet natuurlijk niet wanneer bepaalde locaties nog vrij zijn.
 
Overigens kom ik ook bij het Faqlab (wat 2x per jaar in de Willem Twee Studio/Toonzaal in Den Bosch is) ook altijd forumleden tegen. Daar staat (volgens mij als LAB_ het regelt) ook wel het nodige aan gear. En is altijd gezellig... :biertje:

En daar komen we ook om de week samen in ModLab, de gezelligste DIY-commune van de Lage Landen ;)
 
Ik weet natuurlijk niet wanneer bepaalde locaties nog vrij zijn.
Jammer dat je 1 september moet werken. Voor mij komt het wel weer goed uit.
1 september kwam voor TAC het beste uit voor dit evenement. Ik zal toch nog informeren naar alternatieve datum....
 
FaqLab en ModLab :okdan:
Bij beiden helaas nog maar 1 keer geweest. Wordt wel weer tijd om een keer die kant op te komen. :)
 
Er is nog geen bedoeling. Er is nu alleen een idee en wat mij betreft de intentie om dit te realiseren. Als er voldoende belangstelling is. Maar dan lijkt het me goed om een organisatiegroepje te vormen. En te peilen of mensen ook echt willen komen.

Ik heb contact met Bax Music en heb ze een voorzichtige kostenschatting gemaild. Het zou te gek zijn als ze als sponsor willen optreden. Dan zijn er verder nauwelijks tot geen kosten aan verbonden.

Ik wil hier best mijn schouders onder zetten. Maar niet in mijn eentje. En ook pas als ik zeker weet dat er serieuze interesse is. Dan kunnen we ook nadenken over een programma, meenemen van gear etc. Maar dat is pas de volgende stap.

Ik ben falicant tegen commerciele sponsoring. Ik betaal liever geld dan dat ik gratis ergens moet zitten tussen de schreeuwerige reclameuitingen.
 
Ik heb de thread even aangekeken en constateer dat het op deze manier niet van de grond komt. Lokale initiatieven zijn er gelukkig wel, maar helaas niet in mijn regio. Dan moet ik dus maar verhuizen naar Brabant :D

Ik wens BIAM heel veel succes met de synthmeeting in TAC. En mochten mensen het leuk vinden een keer af te spreken in de regio Zwolle/Deventer, stuur me een DM. Het lijkt me erg leuk om te buurten en kennis te delen.
 
Ik heb de thread even aangekeken en constateer dat het op deze manier niet van de grond komt. Lokale initiatieven zijn er gelukkig wel, maar helaas niet in mijn regio. Dan moet ik dus maar verhuizen naar Brabant :D

Ik wens BIAM heel veel succes met de synthmeeting in TAC. En mochten mensen het leuk vinden een keer af te spreken in de regio Zwolle/Deventer, stuur me een DM. Het lijkt me erg leuk om te buurten en kennis te delen.


Voltmeister is een 2 maandelijks evenement in Deventer in de Hip,.. soort jam sessies.
Eind augustus is volgens mij de eerst volgende meeting!!

Sickhouse in Enschede heeft ook diverse `meetings´

Beide zijn te vinden op Facebook.


See you there :engel:
 
Voltmeister is een 2 maandelijks evenement in Deventer in de Hip,.. soort jam sessies.
Eind augustus is volgens mij de eerst volgende meeting!!

Sickhouse in Enschede heeft ook diverse `meetings´

Beide zijn te vinden op Facebook.


See you there :engel:

Cool.
Ik ga het checken. Omgeving Enschede staat in de planning om te jammen met Geluidsvrij.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top