Synthforum meetups: wie doet er mee?

Synthmeeting in TAC wordt 1 september. Dan viert Geluidsdrug daar ook zijn 100ste jamsessie en haar 5de verjaardag.
 
Wie 1 september een liveset wil doen stuur me een pb met een linkje naar je muziek.
(vanaf 1400u: overdag jamsessie en synthmeeting, 's avonds livesets tot 2200u)
 
https://www.synthforum.nl/forum/muzi...ven-01-09-2019

fetch?id=3695750&d=1564004035.jpg
 
Ik heb de thread even aangekeken en constateer dat het op deze manier niet van de grond komt. Lokale initiatieven zijn er gelukkig wel, maar helaas niet in mijn regio. Dan moet ik dus maar verhuizen naar Brabant :D

Ik wens BIAM heel veel succes met de synthmeeting in TAC. En mochten mensen het leuk vinden een keer af te spreken in de regio Zwolle/Deventer, stuur me een DM. Het lijkt me erg leuk om te buurten en kennis te delen.

Misschien kan je in de omgeving Zwolle wel wat kleinschaligers organiseren? Hier in Rotterdam is een groep computernerds (010dev) die gewoon eens per maand in een kroeg bij elkaar komt, meestal hooguit 10 personen. Organisatie gaat via www.meetup.com en op een doordeweekse avond is de gemiddelde kroeg best blij met een groepje mensen die wat drankjes drinken en over software-engineering kletsen (of synthesizers). Zoek wel een geschikte kroeg uit, liefst lekker groot en een beetje rustig bijvoorbeeld.
Als je meer wil doen, meer spullen meenemen dan er op een kroeg-tafel passen, live-geluid etc. zul je zelf een ruimte moeten regelen en dat kost het een hoop extra moeite en/of geld. Maar dat is een stuk makkelijker te organiseren met een groep mensen die al een paar keer bij elkaar zijn geweest.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top