a.s. Zondag 30 Juni FAQLAB Willem Twee studios 's-Hertogenbosch

WT analog

Ingeburgerd
Lid sinds
19 september 2017
Berichten
46
Locatie
's-Hertogenbosch
Lieve mensen,

Als afsluiting van een prachtig seizoen presenteren we weer een FAQLAB, zondag 30 juni
met op het programma een special rond feedback-klanksynthese en de grootmeester Jaap Vink.

o.a. Studio 1 en 2 klanken met Vink patches van Oscar Peters en Armeno Alberts ,
interview met klanksynthese grootmeester Ernst Bonis over feedback synthese in diverse hard- en software en over Jaap Vink,
een 4-kanaals compositie van Oscar Peters (Sonologie) en
Jaap Vinks' 'Residuals' , open studios,
en vegetarisch eten van Evava, en meer!
Deur open 14.00, entree gratis, Prins Bernhardstraat 4-6 , 's-Hertogenbosch, van harte welkom!
FAQlab banner.jpg

p.s. tevens een preview naar de diverse activiteiten in het nieuwe seizoen vanaf midden september:-)
 
Gezellig!

ter info:

Programma FAQlab:
14:00 open studio's
15:30 studio presentatie studio-2 door Armeno Alberts
16:00 interview Ernst Bonis, over het werk van Jaap Vink en feedback systemen
17:00 'Residuals' van Jaap Vink
17:15 studio presentatie studio-1 door Oscar Peters
18:00 vega eten door Evava
19:30 presentatie stukken cursisten
20:00 studio presentatie studio-1 door Oscar Peters
20:30 studio presentatie studio-2 Armeno Alberts
21:00 'Transfigure' van Oscar Peters (4-kanaals werk)
21:30 DJ Habibi Gun, foyer
23:00 einde
 
Was weer een leuk dagje, helaas alleen 's middags er bij kunnen zijn. Leuk om weer wat SF forumleden gesproken te hebben. Ik vond het interview met Ernst Bonis erg interessant, 's avonds toch nog eens een poging gewaagd om het feedback schema van Jaap Vink na te bootsen. Heel inspirerend!

FC477-DFB-5813-4-FE5-990-B-19730-B67-CF74.jpg
 
Was weer een leuk dagje, helaas alleen 's middags er bij kunnen zijn. Leuk om weer wat SF forumleden gesproken te hebben. Ik vond het interview met Ernst Bonis erg interessant, 's avonds toch nog eens een poging gewaagd om het feedback schema van Jaap Vink na te bootsen. Heel inspirerend!

FC477-DFB-5813-4-FE5-990-B-19730-B67-CF74.jpg

Voor mij hetzelfde. Willem Twee is een zeer inspirerende omgeving.
Als oud leerling van Jaap Vink ken ik veel variaties op deze patch.
Heel leuk om Ernst Bonis, Armeno Albersen en Hans Kulk weer gezien/gesproken te hebben.
Veel te lang geleden! En natuurlijk ook leuk om jou te ontmoeten SmartBits :)

Roland Kuit & Ernst Bonis.jpg - Click image for larger version  Name:	Roland Kuit & Ernst Bonis.jpg Views:	1 Size:	69,0 KB ID:	3692245
Roland Kuit & Armeno Albers.jpg - Click image for larger version  Name:	Roland Kuit & Armeno Albers.jpg Views:	1 Size:	82,2 KB ID:	3692246
 
Last edited by a moderator:
Back
Top