Wie gaat er naar SUPERBOOTH 2019!

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
3.917
Het is weer bijna zover. Van 9 t/m 11 Mei is in Berlijn de mega synth beurs.
Er staan weer heel veel aankondigen klaar en nieuw speelgoed om zich te laten betasten.

Wie gaat, wie durft!? :okdan:
 
Als je een lange gast rond ziet lopen bij de Moog, Haken- & Black Corporation-stand op 10 mei dan ben ik het :P
 
Click image for larger version  Name:	IMG_4285.jpg Views:	1 Size:	15,5 KB ID:	3680234
Click image for larger version  Name:	IMG_4288.jpg Views:	1 Size:	27,2 KB ID:	3680235


Voor mij is het ook het eerste bezoek aan Superbooth. Geen idee wat een goed verzamelpunt is.

Ik ga nog een shirt & hoodie laten drukken. Mocht iemand interesse hebben laat maar weten. (screenshotjes toegevoegd)

IMG_4285.jpg IMG_4288.jpg
 
3e keer dat ik wilde gaan maar weer ga ik niet. Iets met al een weekendlang er voor en er na met events en festivals bezig. Moet toch ergens slapen he!

Ik hoor de verslagen wel ;)
 
Tis meer Synths + bier= superbooth. Maar dat terzijde....

Voor mij is Duitsland gekoppeld aan worst want dat at ik altijd op Messe. :W
En ik moet werken dus veel alcohol zal het niet worden. Naja misschien laatste daggie. :biertje:
 
Ik ga ook weer, voor de 4de keer. Donderdag veel afspraken en de vloer verkennen, vrijdagavond de show van Ken MacBeth en T.Raumschmiere mixen, zaterdag dan wat tij om wat stands beter te bekijken en Zondag hangen bij Koma voor de deur. En vast nog wel n boottochtje, toch, bob303vs909?
 
Sinds vorig jaar daar geweest te zijn wil ik dit voor geen goud missen :-)
 
vorig jaar daar geweest te zijn wil ik dit voor geen goud
Tof hoor. Ik ben er ook:) Vraagje, is het er s'avonds ook leuk? Ik verwacht van wel maar wat waren jouw ervaringen?
 
Back
Top