X

Digidesign Synth, Sample & Groove

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Digidesign Synth, Sample & Groove

30, 31 Oktober en 1 November: De Digidesign Synth, Sample & Groove tour.. heel interessant voor iedereen die nu of in de (verre) toekomst iets met protools (of pro-recording in het algemeen) wil gaan doen. Voor meer info:

http://www.digidesign.com/events/ven...&level=country

Ik heb er wel zin in .. en aangezien het 's avonds is..

Ik ga mee!
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
      Ik ga mee!

Het is weer GOEDE vrijdag..... half NL is vrij.
      mnml ? /macbookpro/machinedrum

Comment

Ik kan het zeker aanraden mensen! Goed georganiseerd en leuk om daar rond te kijken. Die mensen van Digidesign zijn goed bezig en bewijzen gewoon dat ze voor hun produkten staan.

Maar er wel mee rekening mee houden dat je de peeples met apparatuur ziet werken die je van je levensdagen niet bij elkaar gespaard krijgt. (Of je moet een rijke weduwe aan de haak slaan en doodkietelen )
        Het gaat er niet om wat je hebt. Maar wat je ermee doet.

Comment

Working...
        X