Human Leaque

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
Net de tickets binnen van The Human Leaque, nog eventjes wachten maar 2 november sta ik naar hun te luisterden in Tivoli te Utrecht.
Nog meer members aanwezig?
 
enig idee hoeveel oude nummers ze dan ongeveer doen en met wat voor set up ze nu spelen?
 
De set up bestaat alleen nog uit het trio Philip Oakey, Susan Sully (de blonde) en Joan Catherall.
De rest van de originle bandleden (de muzikanten) zijn vervangen, waarom zou ik niet weten.
Maar dat mag de pret niet drukken, helaas zijn de analoge synths wel vervangen door moderne varianten.
Ze spelen bijna alle nummers van het album "Dare" en uiteraard ook hun andere hits zoals "The Lebanon", "Together in electric dreams" en "Tell me when".
 
Waarschijnlijk ga ik wel. Human League, altijd leuk.
Geldt ook voor OMD, ook altijd leuk live.
 
Ik ben erbij! Vriend van me is concert-DJ dan (draait voor en na het concert) dus ik sta lekker aan de zijkant van het podium de band op z'n vingers te kijken ;)
 
Ik ben erbij! Vriend van me is concert-DJ dan (draait voor en na het concert) dus ik sta lekker aan de zijkant van het podium de band op z'n vingers te kijken ;)

als je de band op de vingers kijkt, merk je vooral dat er heel veel geluid 'ergens anders vandaan komt.'

maar zelfs na zo'n 35 jaar weet ik nog wel anders om naar te kijken bij Human League.
 
Een vintage band met op stage Motifs of Phantoms kan eigenlijk niet :?
Het is pas echt cool als ze de originele instrumenten gebruikten, ze mogen altijd bij mij lenen ;)
Die blonde zangeres heeft de tands des tijds redelijk goed doorstaan, jammer dat m'n vriendin ook mee gaat anders zou ik haar back stage wel even willen pleasen :luv:
 
Back
Top