synthnerdspacelab - R'dam - animocheck - organisatie

50 Artiesten
Zaterdag en Zondag 2 locaties
Vrijdag is zo goed als geregeld

Meer info volgt.



En 5 jaar Noodlebar gaat door!

29 Sept t/m 1 Okt
3 dagen
3 locatiea
50+ live acts
Workshops
Modular manufactures
DIY workshops
Leictures
Short movies
Tweede hands markt
 
UPDATE//UPDATE///UPDATE//UPDATE///UPDATE//UPDATE///UPDATE//UPDATE///UPDATE//UPDATE///UPDATE//UPDATE//

Aangezien we eind september 5 jaar NB hebben en een aantal mensen die al actief waren hier om een speditie op te zetten het weekend van 23 september een buitendingetje organiseren is het idee geopperd om een samenkomen der nerds uit te stellen tot nĂ¡ september. De komende maand biedt tenslotte voldoende om je te vermaken.

Het lijntje met PinkPank is gelegd en ik verwacht dat we daar terecht kunnen en ik zal ondertussen wel gewoon verder gaan om een datum te plannen. Dat wordt dus oktober.

De 23e (stiekem en onder voorbehoud) is er een klein festival ergens in Rotterdam. Een aantal mensen waaronder ikzelf gaan daar ook iets neerzetten. We staan nog open voor mensen die graag een liveset willen neerzetten. Hoe meer knoppen, hoe leuker. Hoewel het (volgens mij) overdag zal zijn zoeken we qua sfeer diep, donker en ja ik zal het maar zeggen 'techno'. Hoewel de benaming niet heel relevant is, wat ik wil zeggen: geen carnaval en ook geen jazz. Duidelijk? Mensen die op een Colorspace feestje zijn geweest weten waar ik het over heb. Pm maar!
 
Is er enige kans dat dit draadje weer opgestart kan worden? Ik heb net deze categorie "ontdekt" en baal dat ik bijv bastlday en dit geheime festival van ruim een kwartaal geleden al heb gemist. Ook ik zou graag herrie maken en zien en horen hoe anderen dat doen.

Mag deze animocheck een doorstart? Hier een spreadsheet waar je dan desgewenst zelf een kolommetje aan kan toevoegen, voor de anarchie.
 
Back
Top