Yamaha mLAN demo

En wederom tovert onze grote vriend bertje smorenburg op dit late tijdstip weer een brede grijns op m'n gezicht, wat kan die vent praten zeg ongelooflijk, terwijl ie inhoudelijk in ieder filmpje hetzelfde blijft zeggen... hoog telsell gehalte ... hmm ken ik hem daar nog niet van ? *D
 
Maar wat kost dat bij elkaar eigenlijk?

Motif ES + i88x + 01x

Volgens mij kun je voor dat bedrag ook leuk ander materiaal kopen.

Ik heb een aantal demo's bekeken bij Yamaha, maar het ziet er allemaal gelikt en glad uit... totdat je er zelf mee aan de slag gaat.
 
pfffffffffffffffffffffff, ik kijk naar die gast nu met mijn brakke kop. Gisteren tof feestje gehad, ik word moeeeeeee an die knakker. Hij kan wel spelen maar jesuz praat normaal engels

Begin;

So, youre a musician, right, and you want to make a fantastic music production at home!


einde;
You can just start making music.


:dubbel:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mjoezik
Ik heb een aantal demo's bekeken bij Yamaha, maar het ziet er allemaal gelikt en glad uit... totdat je er zelf mee aan de slag gaat.


Oh? Vertel...
 
Hihi, Bert on speed.

Maar ehmm... ik zou nooit zo'n 01x willen hebben. D'r komt alleen maar k*tmuziek uit.:dubbel:

En een hele grote fout die hij maakt is aan het einde.
Zegtie 'You just can start making music' en zet hij de muziek uit.

En nog eentje dat hij de DM2000 bloody expensive noemt. Als Yamaha serf doe je dat toch niet?

Trouwens dat DM2000 V2 filmpje is minder vermoeiend. ;)
 
Minder vermoeiend, ja in plaats daarvan een duitser die engels probeerd te praten.
Overigens zijn die effecten niet echt bijzonder goed naar mijn ervaring.
En die pre amps van de DM2000 zijn ook niet bijzonder, moet je apart opampen, krijg je beter geluid. Overigens ook een buizen compressor van TL bv erachter douwen doet ook wonderen.

Zo dat was het weer.

:doei:
 
Origineel geplaatst door fuse
...
"Maar ehmm... ik zou nooit zo'n 01x willen hebben. D'r komt alleen maar k*tmuziek uit.:dubbel: "
...

Gelukkig niet zo erg als die 01V's ;)

...
En nog eentje dat hij de DM2000 bloody expensive noemt. Als Yamaha serf doe je dat toch niet?
Trouwens dat DM2000 V2 filmpje is minder vermoeiend. ;)
...

Idd good point, dat zeg je nooit zo over je eigen spul, en als hij realistisch was, dan had ie ook moeten zeggen dat de motif+i88x+01x ook bloody expensive is, maar dat lef heeft ie weer niet :)
 
Back
Top