6 Oktober ibbenburen(D). MUSIKPRODUKTIEF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Zaterdag 6 oktober is er een grote markt met tweedehands spullen in Duitsland. Georganiseerd door muziekzaak: MUSIKPRODUKTIEF.

Ik ga daar kijken of ik daar geen leuke (en vooral goedkope) vintagebak kan scoren. Wie gaat er mee?
 
jaja

jaja

ik wil wel mee, maar ben je niet bang dat de prijzen daar de pan uit schieten ?
 
Ze (twee mensen afzonderlijk van elkaar) beweren dat de prijzen daar nu juist extreem laag zijn. De synths die daar staan MOETEN weg en daardoor kan de prijs nogal zakken.

Natuurlijk vind je daar geen 303 voor 500 piek, maar een Moogje voor weinig....
 
Helaas ben ik vrijdag naar Zaandam gegaan (Een of andere finale van een grote prijs) en toen heb ik natuurlijk weer te veel gedronken.....

Ik moest zaterdag om 7:06 uur de trein hebben richting Ruurlo vanuit Delft en dat lukte dus bijna...... (9:06 uur de trein)

Dus heb ik het gemist. Ik bel vanavond MichelXXL en hij is er wel geweest. Ik ben benieuwd wat ik gemist heb...

Hij wist waarschijnlijk wel een 808 te koop voor een normale prijs, dus ik blijf hopen.
 
Hoop ik ook want ik geloof dat niemand er hier nog een heeft. Wij wachten in spanning af (voor jouw natuurlijk);)
 
Wat?

Ik denk dat ik jouw gevoel voor humor niet begrijp.... Toch?
 
JohnnyBusca schreef:

Hij wist waarschijnlijk wel een 808 te koop voor een normale prijs, dus ik blijf hopen.

Wat versta jij onder een "normale" prijs? fl 1500,- ?

Ik zou ook graag een 808 willen hebben, maar ik heb me voorgenomen voorlopig geen spullen meer te kopen.

(koopjes uitgezonderd natuurlijk ;) )
 
Jip, 1500 piek of 1600 piek voor een hele nette. Zoiets...
Geen 2000.....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top