merv pepler (eatstatic) afgelopen nacht op de stubnitz, amsterdam

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
dat was echt ernstig ok..
met het grootste gemak kombineerde hij psytrance breakbiets en drum& bass met elkaar terwijl iedereen het geweldig bleef vinden..en de geluiden die hij tevoorschijn toverde...ik heb nog even gekeken wat hij had staan maar dat bleef vrij onduidelijk door een bizarre podiumopstelling.
een absolute aanrader voor als hij in de toekomst weer ergens speelt (uiteraard voor de liefhebbers)
of je in een ufo werd gestopt en naar de meest vreemde werelden werd gevlogen
 
dat was echt ernstig ok..
met het grootste gemak kombineerde hij psytrance breakbiets en drum& bass met elkaar terwijl iedereen het geweldig bleef vinden..en de geluiden die hij tevoorschijn toverde...ik heb nog even gekeken wat hij had staan maar dat bleef vrij onduidelijk door een bizarre podiumopstelling.
een absolute aanrader voor als hij in de toekomst weer ergens speelt (uiteraard voor de liefhebbers)
of je in een ufo werd gestopt en naar de meest vreemde werelden werd gevlogen

kvindt veel werk van eat static erg goed heb ze twee keer live gezien
leuke podium dingen altyd ...
keertje in tivoli grote zaal
en op dance valley toenk daarnog wels heen ging

respect voor hun muziek :halleluja

check dat 3rde you tube filmpie hier o
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=31692707
 
Ik ben een grote fan van psytrance, maar erg veel ken ik niet van eat static. :) Misschien moet ik me toch eens gaan verdiepen in zijn muziek & hopen dat hij eens naar belgie komt!
 
Back
Top